OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych, opracowanie oraz uaktualnienie programów wieloletnich inwestycji,...
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
Kluczowe Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych. Weryfikacja kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów. Analiza kont bilansowych i uzgadnianie rozrachunków zakupu/wzajemnych. Aktywny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: obsługa kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, kontrola poprawnej sprawozdawczości i rozliczeń z NFZ, analiza danych finansowo-statystycznych, przygotowywanie raportów na potrzeby organizacji, weryfikacja dokumentacji medycznej, zgodnie z obowiązującymi regulacjami,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ; przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych; weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej; współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości; udział w usprawnianiu...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
Miejsce pracy: Warszawa (Białołęka) Opis stanowiska księgowanie dokumentów oraz kontrola ich poprawności formalnej i merytorycznej; prowadzenie rejestrów księgowych i bieżące monitorowanie rozrachunków; przygotowywanie przelewów krajowych i zagranicznych w systemie bankowym; wystawianie...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
Jesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku polskim od 2005 roku. Kładziemy nacisk na stały rozwój zarówno w obszarze analityki laboratoryjnej, jak również sieci Punktów Pobrań. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie ogólnej i specjalistycznej diagnostyki laboratoryjnej - od podstawowych badań diagnostycznych, badań genetycznych, immunologicznych, hormonalnych, aż po projekty zaawansowanych badań klinicznych. W centrum naszej uwagi jest troska o zdrowie Pacjenta oraz jakość świadczonych usług na każdym etapie obsługi. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów.
Jakie wyzwania czekają na tym stanowisku?
Rozliczanie i weryfikacja dokumentów oraz umów;
Rejestrowanie i dekretacja faktur zakupowych w systemie;
Kontrola dokumentów pod kątem wewnętrznych procedur;
Realizowanie zamówień oddziałów;
Ścisła współpraca z Działem Finansowo-Księgowym.
Do oczekiwań wobec Kandydatów należą...
Rozliczanie i weryfikacja dokumentów oraz umów;
Rejestrowanie i dekretacja faktur zakupowych w systemie;
Kontrola dokumentów pod kątem wewnętrznych procedur;
Realizowanie zamówień oddziałów;
Ścisła współpraca z Działem Finansowo-Księgowym.
Co oferujemy osobom, które dołączą do naszego zespołu?
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Pakiet benefitów (dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej lub karty MultiSport, system kafeteryjny, program poleceń pracowniczych, zniżki na badania diagnostyczne);
Perspektywę doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń;
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych, opracowanie oraz uaktualnienie programów wieloletnich inwestycji,...
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
Kluczowe Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych. Weryfikacja kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów. Analiza kont bilansowych i uzgadnianie rozrachunków zakupu/wzajemnych. Aktywny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: obsługa kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, kontrola poprawnej sprawozdawczości i rozliczeń z NFZ, analiza danych finansowo-statystycznych, przygotowywanie raportów na potrzeby organizacji, weryfikacja dokumentacji medycznej, zgodnie z obowiązującymi regulacjami,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ; przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych; weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej; współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości; udział w usprawnianiu...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
Miejsce pracy: Warszawa (Białołęka) Opis stanowiska księgowanie dokumentów oraz kontrola ich poprawności formalnej i merytorycznej; prowadzenie rejestrów księgowych i bieżące monitorowanie rozrachunków; przygotowywanie przelewów krajowych i zagranicznych w systemie bankowym; wystawianie...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...