Najnowsze oferty pracy

  • Junior Accountant with French

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your tasks: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close cooperation with an international partner, full engagement into the process of learning and adaptation, supporting team's member in daily...
  • Księgowa / Księgowy

    Dajar Sp. z o.o.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis stanowiska: Księgowanie dostaw towarów w obrocie krajowym, wewnątrzunijnym oraz międzynarodowym, Uzgadnianie stanów magazynowych i analiza dokumentów magazynowych, Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, Uzgadnianie rozrachunków z Urzędem Celnym, Sporządzanie sprawozdania INTRASTAT,...
  • Księgowy bilansista

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej

    Praca.pl Sp. z o.o.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie księgowości (zobowiązania, należności, księga główna) Opracowywanie sprawozdań finansowych (miesięczne/roczne) Obsługa transakcji płatniczych; Raporty kosztów i zarządzanie gotówkowym obiegiem środków pieniężnych;
  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza 91    praca stacjonarna
    asystent
    1 dni
    ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczeń IT

    Grupa Inter Cars   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
  • Specjalista ds. Rozliczeń

    Trakcja S.A.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
  • Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

    DGP Clean Partner Sp. Z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol 14A    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  • Specjalista ds. rozrachunków z kontrahentami / AR Specialist

    RECARO Aircraft Seating Polska Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Specjalista ds. rozliczeń Szczecin
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń z Klientami i Administracji

Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń z Klientami i Administracji

Schenker Sp. z o.o.
Szczecin
młodszy specjalista (junior)
praca stacjonarna
735 dni temu
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń z Klientami i Administracji
Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref.: 128395_1648727234
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Zakres obowiązków:
  • Obsługa dokumentów w transporcie morskim,
  • Wystawianie faktur,
  • Obsługa poczty wychodzącej/przychodzącej,
  • Inne czynności administracyjne.
Oczekiwania:
  • Dokładność, skrupulatność
  • Nastawienie na wysoki standard jakości pracy.
Mile widziane:
  • Doświadczenie na stanowisku związanym z fakturowaniem lub obsługą dokumentów,
  • Znajomość podstawowych pojęć związanych z transportem morskim.
Nasza oferta:
  • Umowa na zastępstwo (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (Zielony Czas Pomagania, Świąteczny Czas Pomagania),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Junior Accountant with French

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your tasks: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close cooperation with an international partner, full engagement into the process of learning and adaptation, supporting team's member in daily...
  • Księgowa / Księgowy

    Dajar Sp. z o.o.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis stanowiska: Księgowanie dostaw towarów w obrocie krajowym, wewnątrzunijnym oraz międzynarodowym, Uzgadnianie stanów magazynowych i analiza dokumentów magazynowych, Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, Uzgadnianie rozrachunków z Urzędem Celnym, Sporządzanie sprawozdania INTRASTAT,...
  • Księgowy bilansista

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej

    Praca.pl Sp. z o.o.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie księgowości (zobowiązania, należności, księga główna) Opracowywanie sprawozdań finansowych (miesięczne/roczne) Obsługa transakcji płatniczych; Raporty kosztów i zarządzanie gotówkowym obiegiem środków pieniężnych;
  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza 91    praca stacjonarna
    asystent
    1 dni
    ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. rozliczeń IT

    Grupa Inter Cars   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
  • Specjalista ds. Rozliczeń

    Trakcja S.A.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
  • Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

    DGP Clean Partner Sp. Z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol 14A    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  • Specjalista ds. rozrachunków z kontrahentami / AR Specialist

    RECARO Aircraft Seating Polska Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...