CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania na stanowisku:
- Kontakt telefoniczny i za pomocą poczty e-mail z partnerami w celu koordynowania pracy związanej z zamówieniami;
- Zapewnienie wsparcia partnerom w kwestiach związanych z zarządzaniem zamówieniami oraz koordynowanie ich na platformie online;
- Monitorowanie kont swoich partnerów oraz informowanie o możliwych problemach w celu zmniejszenia ryzyka opóznienia dostawy;
- Zarządzanie pojawiającym się problemem związanym z dostawą;
- Udokumentowanie oraz zaktualizowanie informacji związanych z zamówieniami w systemie wewnętrznym firmy;
- Współpraca z pozostałymi działami firmy.
Oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości języka francuskiego;
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
- Dbałości o szczegóły i doskonałych umiejętności organizacyjnych;
- Pozytywnego nastawienia do klienta i komunikatywności.
- Firma zapewnia szkolenie wdrażające.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w ramach umowy o pracę;
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku;
- Grupowe ubezpieczenie;
- Prywatną opiekę medyczną dla ciebie i twojej rodziny;
- Atrkacyjny pakiet dodatkowych benefitów do wyboru (fitness, siłownia, kino itp.);
- Liczne wydarzenia, imprezy integracyjne i wiele innych.