Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat
14 dni
Samodzielne przeprowadzanie zabiegów higienizacji pacjentów. Przygotowywanie gabinetu oraz narzędzi do pracy własnej i z lekarzem. Dbanie o sterylność i porządek stanowiska pracy. Zapewnienie wysokiego standardu obsługi pacjenta i budowanie pozytywnej relacji.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa; Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi przydzielonego portfela klientów; Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna klientów i dokumentacji sprzedażowej; Przygotowywanie raportów, porównań ofert oraz...
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.
Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta Korporacyjnego
Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta Korporacyjnego
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
4455 dni temu
Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta Korporacyjnego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MSTOK/DO/JWJ
Zadania:
zapewnienie wsparcia telefonicznego dla klientów i komórek operacyjnych Banku w zakresie systemów bankowości elektronicznej,
telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta korporacyjnego – udzielanie informacji na temat posiadanych rachunków, produktów, Banku,
udzielanie fachowej odpowiedzi na zgłaszane problemy,
wykonywanie dyspozycji Klientów Korporacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
przyjmowanie skarg i reklamacji, rozwiązywanie ich w wyznaczonym zakresie,
wspieranie RMów klientów korporacyjnych w realizacji ich zadań związanych z obsługą i utrzymaniem klienta,
współpraca z RMami/Sprzedawcami w zakresie sprzedaży produktów bankowych istniejącym klientom – oferowanie i zachęcanie istniejących klientów do korzystania z określonych produktów oraz doradzanie klientom przy wyborze produktu.
Wymagania:
znajomość zagadnień z zakresu bankowości elektronicznej, obsługi i konfiguracji przeglądarek internetowych w stopniu zaawansowanym,
mile widziana znajomość produktów i procesów bankowych,
bardzo mocne zorientowanie na Klienta - jego potrzeby, wymagania i problemy,
wysoka kultura osobista,
dokładność i rzetelność realizacji powierzonych zadań,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo,
możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat
14 dni
Samodzielne przeprowadzanie zabiegów higienizacji pacjentów. Przygotowywanie gabinetu oraz narzędzi do pracy własnej i z lekarzem. Dbanie o sterylność i porządek stanowiska pracy. Zapewnienie wysokiego standardu obsługi pacjenta i budowanie pozytywnej relacji.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa; Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi przydzielonego portfela klientów; Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna klientów i dokumentacji sprzedażowej; Przygotowywanie raportów, porównań ofert oraz...
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.