ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2500 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.
Opis stanowiska:
- Organizacja obsługi technicznej powierzchni biurowej
- Nadzór nad instalacjami, urządzeniami i wyposażeniem technicznym biura
- Zarządzanie pracą podwykonawców
- Nadzór nad dokumentacją techniczną i protokołami odbiorowymi
- Nadzór nad terminową realizacją harmonogramu przeglądów okresowych i gwarancyjnych
- Kosztorysowanie prac dodatkowych
- Bezpośrednia współpraca z Klientem w zakresie obsługi technicznej
- Prowadzenie ewidencji zgłoszeń i obsługa systemu helpdesk
- Współpraca z działami wewnętrznymi organizacji
- Wspieranie Zespołu Projektowego przy realizowanych zmianach w instalacjach technicznych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Podstawowa wiedza w zakresie obsługi technicznej nieruchomości
- Znajomość podstawowych instalacji obiektu biurowego
- Znajomość języka angielskiego zapewniająca swobodną komunikacje
- Mile widziane uprawnienia SEP do 1kV
Oferujemy:
- Interesującą, pełną wyzwań pracę w zgranym zespole
- Nowoczesne środowisko pracy
- Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy
- Samodzielność działania i możliwość wdrażania swoich pomysłów
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Poznaj
ISS Polska
Twórz z nami przyjazne miejsca pracy
Jesteśmy częścią globalnej organizacji, która zatrudnia 325 000 pracowników na całym świecie. Specjalizujemy się w kompleksowym zarządzaniu obiektami (Facility Management), oferując zintegrowane usługi: od utrzymania czystości, serwisu technicznego po obsługę recepcji wraz ze wsparciem administracyjnym oraz usługi żywieniowe. Od 30 lat w Polsce konsekwentnie realizujemy politykę włączania pracowników z niepełnosprawnościami oraz tworzymy miejsca pracy dostępne dla wszystkich.