Kiedy w 2004 roku powstawał System TRANS mieliśmy mnóstwo pomysłów i odwagę by je zrealizować. Dziś każdego dnia na naszej Giełdzie transportowej pojawia się ponad 100 000 ofert. Dzięki nam tysiące firm może współpracować ze sobą bez przeszkód. Posiadając odziały w 5 europejskich krajach jesteśmy bliżej naszych użytkowników, a także ich potrzeb. Stawiamy na innowacje i technologię, dzięki czemu jesteśmy zawsze o krok przed innymi, oferując rozwiązania, które sprawdzają się w codziennej pracy przewoźników, spedytorów i logistyków.
Nasi użytkownicy i partnerzy cenią nas za profesjonalizm i zrozumienie dla oczekiwań branży. Wszystkie nowe funkcje systemu powstają przy współudziale spedytorów i przewoźników, którzy każdego dnia sprawdzają efekty naszej pracy na trudnym rynku usług TSL. Do branży transportowo-spedycyjnej wnosimy entuzjazm i pozytywną energię, która towarzyszy nam nie tylko w chwilach sukcesu, ale także codziennej wytężonej pracy.
- codziennym prowadzeniem negocjacji, które są nieodłącznym elementem tej pracy,
- kontaktem telefonicznym oraz mailowym z zagranicznymi dłużnikami i wierzycielami,
- podpisywaniem ugód i monitorowaniem płatności,
- prowadzeniem korespondencji.
- doświadczenie w obsłudze klienta ( min.1 rok),
- umiejętności negocjacyjne,
- dobra organizacja czasu pracy,
- komunikatywność, otwartość,
- odporność na stres.
Umiejętności mile widziane:
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość branży TSL,
- doświadczenie w obszarze windykacji/ monitoringu (min. 1 rok).
- prywatna opieka medyczna,
- karta Multisport,
- pyszne, domowe śniadania,
- eventy integrujące zespół,
- vouchery podarunkowe i bony świąteczne,
- ośrodek wczasowy nad jeziorem do dyspozycji pracowników,
- jednorazowe dopłat do żłobka i przedszkola,
- dopłaty do wczasów pod gruszą,
- zajęcia i sekcje sportowych, organizowanych w firmie i poza nią.