Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Windykacji

    GRUPA PZU   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Obsługa procesów windykacyjnych; Prowadzenie telefonicznej obsługi podmiotów mających wpływ na procesy windykacyjne; Weryfikacja dokumentacji potwierdzającej zasadność procesów windykacyjnych; Przygotowanie korespondencji - obsługa korespondencji przychodzącej;
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. Windykacji

Dial Tone Sp. z o.o.
Piaseczno
praca stacjonarna
2512 dni temu

Ogłoszenie numer: 1676468, z dnia 2017-06-19

Dial Tone Sp. z o.o.

Dial Tone Sp. z o.o. działa w obszarze usług windykacji należności. Wśród naszych Klientów są największe instytucje z sektora finansowego (banki, firmy ubezpieczeniowe) oraz telekomunikacyjnego.

 

Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Windykacji w dziale Call Center.

Młodszy Specjalista ds. Windykacji

Miejsce pracy: Piaseczno

 

Opis stanowiska

  • Pracownik odpowiedzialny będzie za prowadzenie negocjacji telefonicznych z dłużnikami, ustalanie warunków spłaty zadłużenia, monitorowanie planowanych płatności.

Wymagania

  • wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne,
  • kultura osobista,
  • nienaganna dykcja,
  • zaangażowanie oraz nastawienie na osiąganie wyników,
  • gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym,
  • umiejętność pracy w zespole.

Znajomość branży bankowej lub ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji,
  • szkolenia pod okiem doświadczonych pracowników,
  • umowa o pracę,
  • atrakcyjny system premiowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Windykacji

    GRUPA PZU   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Obsługa procesów windykacyjnych; Prowadzenie telefonicznej obsługi podmiotów mających wpływ na procesy windykacyjne; Weryfikacja dokumentacji potwierdzającej zasadność procesów windykacyjnych; Przygotowanie korespondencji - obsługa korespondencji przychodzącej;