Uwielbiasz podróżować? Z FRU.PL połączysz swoją pasję z pracą.
Dołączając do nas, zaczniesz kreować nowatorskie rozwiązania, rewolucjonizujące rynek podróżniczy i e-commerce.
Jesteś specjalistą i szukasz miejsca, które pozwoli rozwijać Ci swoje talenty? A może pasjonują Cię wyzwania i jesteś gotowy, by zmienić swoje życie i zacząć karierę w czymś zupełnie nowym?
FRU.PL to miejsce dla ludzi kreatywnych, pozytywnych i nie bojących się trudnych zadań. Dołącz do nas i przekonaj się, że międzynarodowy biznes nie musi być korporacją. Bez sztywnych zasad, bez zbędnej hierarchii, bez zawężania kompetencji. Gotowy podjąć wspólne wyzwania? Aplikuj!
Gate: open
Interesuje Cię marketing internetowy i chcesz rozwijać się w tym zakresie?
Masz już pierwsze doświadczenia i chcesz zdobywać nowe umiejętności?
Potrafisz samodzielnie poprowadzić kampanię e-marketingową, ale nadal brakuje Ci doświadczenia?
Myślisz analitycznie, jesteś dokładny icechuje Cię samodzielność, ale nie boisz się zadawać pytań, gdy czegoś nie wiesz?
- prowadzeniem działań SEM (PPC), generowaniem ruchu poprzez kampanie internetowe, badaniem efektywności kampanii i wyników sprzedażowych;
- testowaniem strony FRU.pl pod kątem użytkownika (UX), badaniem ścieżek zakupowych;
- optymalizowaniem tekstów reklamowych, banerów reklamowych, komunikatów na stronie;
- zestawianiem danych i tworzeniem raportów;
- aktywnym udziałem w tworzeniu rozwiązań e-commerce;
- szukaniem innowacyjnych rozwiązań w zakresie marketingu internetowego.
- przynajmniej półroczne doświadczenie w prowadzeniu działań online (przede wszystkim efektywnościowe kampanie reklamowe Google AdWords, Facebook Ads);
- znajomość Excela;
- lekkie pióro;
- analityczny sposób myślenia;
- znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- znajomość rynku turystycznego;
- znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego
- ✔HTML ✔CSS ✔API AdWords
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz korposocjal (m.in. abonament medyczny, MultiSport)...
- ...a przy tym pełną wyzwań atmosferę start upu… :)
- współpracę z zespołem najlepszych specjalistów e-commerce;
- możliwość zdobycia doświadczenia na 4 rynkach na całym świecie’
- finansowanie kursów oraz szkoleń.