Młodszy Specjalista IT Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa, przy Metro Politechnika
Twój profil
- zainteresowania tematyką z obszaru informatyki, nowych technologii, systemów contact-center
- pro-klienckiej postawy i bardzo dobrych zdolności interpersonalnych
- Chęci podejmowania nowych wyzwań zawodowych, otwartości na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności;
- znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (obsługa użytkowników w języku angielskim)
- umiejętności korzystania z dokumentacji technicznej także w języku angielskim
Mile widziane - doświadczenie w HelpDesk
- doświadczenie we wdrażaniu systemów / aplikacji
- doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży usług/oprogramowania IT
Twoje zadania:
- bieżące wsparcie technicznie (lokalne i zdalne) naszych pracowników pracujących w biurach oraz zdalnie
- dobór i instalację oprogramowania firmowego
- przygotowanie, serwisowanie oraz wykonywanie bieżących napraw sprzętu IT i biurowego
- poszukiwanie rozwiązań optymalizujących wsparcie użytkowników w obszarze IT
- kontrolę uprawnień do wewnętrznych systemów
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania i sprzętu w celu rozwiązania problemów
- szkolenie pracowników z wykorzystywania systemów firmowych oraz bezpieczeństwa danych
Oferujemy:
- nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w nowoczesnym środowisku IT
- elastyczny czas pracy
- dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
- jasno określone zadania
- możliwość kreowania rozwiązań
- zgrany, wspierający się nawzajem zespół
- lokalizacja naszego biura w centrum, przy Metro Politechnika
Poznaj
CCPORTER Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingową 360, realizujemy outsourcingowe projekty obsługowe, call center i technologiczne, które jesteśmy w stanie dopasować do Twojej działalności. Możemy pomóc w optymalizacji procesów, z których już korzystasz lub zaprojektować je indywidualnie, według tego, czego obecnie potrzebuje Twoja marka.