Naszym Klientem jest jedna z najszybciej rozwijających się globalnych firm. Przedsiębiorstwo, które cały czas się zmienia, aby zapewnić swoim Klientom i pracownikom najlepsze warunki współpracy. Jeżeli interesujesz się branżą IT i znasz bardzo dobrze język niemiecki oraz chcesz dołączyć do najlepszych ludzi z branży, pracować w międzynarodowym środowisku i czynnie wykorzystywać znajomość języka, ta oferta jest dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
Wsparcie IT dla użytkowników wewnątrz firmy tzw. helpdesk i pierwsza linia wsparcia
Administracja sieciami i urządzeniami (serwery, switche, routery)
Przygotowywanie dokumentacji IT oraz inwentaryzacja infrastruktury
Wymagania:
motywacja do wsparcia użytkowników i rozwiązywania problemów informatycznych
biegła znajomość języka niemieckiego (C1)
komunikatywna znajomość języka angielkiego (B1)
Oferujemy:
Pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
Kontakt z najnowocześniejszymi technologiami i produktami IT
umowę o pracę
pakiet benefitów: karta multisport, opieka medyczna