Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Specjalista ds. Obsługi Klienta Gdańsk
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku
Gdańsk
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 dni temu
Uczelnie WSB Merito (wcześniej Wyższe Szkoły Bankowe)  to największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce. Od wielu lat kształcimy w taki sposób, aby pokazać, że możliwe jest łączenie nauki z pracą i życiem prywatnym. Niezależnie czy są to studia wyższe, podyplomowe czy szkolenia, działamy w myśl idei work-life balance.

Wspieramy rozwój naszych pracowników, oferując różnorodne szkolenia i pracę przy ambitnych projektach. Razem tworzymy miejsce, w którym studenci zdobywają praktyczną wiedzę, a pracownicy wartościowe doświadczenie.
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: R/21/2025
Główne zadania realizowane na stanowisku:
  • wykonywanie zadań w obszarze płatności i stypendiów studenckich takich jak:
  • nadawanie opłat za studia i przysługujących zniżek,
  • wystawianie faktur na wniosek studenta,
  • obsługa podań finansowych,
  • ewidencja i rozpatrywanie wniosków stypendialnych,
  • przygotowywanie decyzji administracyjnych do rozpatrzonych wniosków.
Poszukiwane kompetencje:
  • min. średnie, mile widziane wyższe lub w trakcie studiów,
  • praktyczna znajomość MS Office w szczególności Excela,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach, stresowych,
  • samodzielność, terminowość, dokładność,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Naszym pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat na stałe lub na czas określony, do końca grudnia 2025 roku,
  • ciekawą i samodzielną pracę w największym polskim holdingu uczelni niepublicznych,
  • możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności,
  • szkolenia grupowe i indywidualne,
  • dofinansowanie do nauki,
  • udział w licznych projektach rozwojowych podnoszących kwalifikacje zawodowe,
  • dofinansowanie do benefitów (karty MultiSport, pakiety OK system, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
  • dodatkowe dni wolne od pracy,
  • wyjazdy integracyjne oraz spotkania świąteczne.

Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie do 21.03.2025r.
swoich aplikacji (CV) za pomocą przycisku aplikowania.

Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku. Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. art. 222 1 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu:
1. realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: 221 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - dalej „Rozporządzenie”) w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Dane osobowe będą przetwarzane także:
2. w zakresie wizerunku (podstawa prawna: 222 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia);
3. W celu prowadzenia przyszłych rekrutacji (podstawa prawna: 222 1kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia).
Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 1. powyżej jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 2 oraz pkt 3 powyżej jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres do 2 tygodni po zakończeniu rekrutacji, a dane przetwarzane w oparciu o zgodę na przyszłe rekrutacje przez okres jednego roku, liczonego od dnia 1 stycznia następującego po dacie złożenia aplikacji.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania w każdym czasie. Osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do GIODO, gdy uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany na etapie składania aplikacji, niemniej jednak nie będzie to prowadziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Do przesłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celu:
1. Realizacji procesu rekrutacji w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
2. W zakresie wizerunku udostępnionego przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych.
3. W celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Administratora Danych.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Uniwersytet WSB Merito

Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku to największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce. Od wielu lat kształcimy w taki sposób, aby pokazać, że możliwe jest łączenie nauki z pracą i życiem prywatnym. Nasza oferta studiów wyższych, podyplomowych i szkoleń stworzona jest zgodnie z ideą work-life balance.

Wspieramy rozwój naszych pracowników, oferując różnorodne szkolenia i pracę przy ambitnych projektach. Razem tworzymy miejsce, w którym studenci zdobywają praktyczną wiedzę, a pracownicy wartościowe doświadczenie.

Podobne oferty

  • Client Support Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Work model: onsite At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various clients, we offer a world...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Odpowiedzi na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Praca wg procedur. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach. Praca wg procedur.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (obsługa czatu video)

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim

    Armatis Polska   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   35,00 - 40,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres zadań: Zapewnianie kompleksowego wsparcia klientom w języku włoskim poprzez obsługę telefoniczną, e-mailową i czatową, gwarantując najwyższą jakość komunikacji. Profesjonalne doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów, promocji oraz polityki przewoźnika, pomagając klientom w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. francuskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
  • Customer Service Professional with German

    Foundever   Gdańsk    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...