Młodszy Specjalista Service Desk

Fibar Group S.A.

Wysogotowo

6 dni temu

Jesteśmy pasjonatami, marzycielami, szaleńcami, którzy stworzyli zaledwie kilka lat temu inteligentny, bezprzewodowy system automatyki budynkowej FIBARO - tworząc jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży Smart Home na świecie.


Jeśli chcesz być twórcą jutra, a nie naśladowcą, rozumiesz świat nowoczesnych technologii lub po prostu masz pomysł jak realizować swoje pasje w pracy - dołącz do nas!

Młodszy Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: Wysogotowo
  • Zadania:
  • wsparcie użytkowników w obszarze infrastruktury IT (pierwsza linia wsparcia), szybkie i profesjonalne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów przez system zgłoszeniowy
  • instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
  • opieka nad sprzętem komputerowym i systemem druku
  • prowadzenie dokumentacji sprzętowej
  • współpraca z wewnętrznymi zespołami
  • zarządzanie użytkownikami, uprawnieniami w systemach/aplikacjach
  • tworzenie bazy wiedzy IT
  • udział w projektach IT
  • Czego oczekujemy:
  • dobrej znajomości sprzętu IT
  • umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • praktycznej znajomości systemów operacyjnych (Windows. Linux, MacOS)
  • podstawowej znajomości zagadnień sieciowych (LAN/WAN/VPN)
  • umiejętności pracy w zespole
  • Co oferujemy:
  • Udział w rewolucji
    Internet Of Things
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
    i stabilne zatrudnienie
  • Elastyczne formy
    zatrudnienia
  • Pakiet medyczny,
    ubezpieczenie
  • Prezent z okazji
    ślubu lub narodzin
  • Pracę w niebanalnym,
    pełnym pasji zespole
  • Kartę multisport
  • Szkolenia i konferencje

  

 APLIKUJ 

NA ZGŁOSZENIA CZEKAMY DO 17.02.2019

Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. )". Bez powyższego oświadczenia aplikacja nie będzie rozpatrywana. Uprzejmi informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Poznaj

Fibar Group S.A.

Stanowisko Pracownika I-szej Linii Wsparcia znaleźć można w wielu różnych branżach i specjalnościach, choć szczególnie często spotkać je można w branży IT. Do zadań Pracownika I-szej Linii Wsparcia należy przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie problemów zgłaszanych przez klientów. Kontakt z klientem odbywa się przez telefon i email. Osoba zatrudniona na tym stanowisku posiada wiedzę o stanie podstawowych ...
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia