Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems SA   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista ds. IT

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Nowy Tuchom, ul. Gdyńska 112    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania Instalacje, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego, Instalowanie oprogramowania użytkowego, Obsługa zgłoszeń Service Desk (wsparcie użytkowników na pierwszej linii), Diagnozowanie problemów związanych ze stacjami roboczymi, Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z...
  • Specjalista / Specjalistka Helpdesk

    Centrum Medyczne Puławska Sp. z o.o.   Józefosław, ul. Ogrodowa 20    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Tworzenie użytkowników AD, nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Obsługa zgłoszeń Helpdesk w zakresie wsparcia sprzętowego oraz oprogramowania. Sprawdzenie poprawności konfiguracji kont pacjentów w aplikacjach klienckich. Diagnoza i...
  • IT Support Specialist

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Obowiązki na stanowisku: Konfiguracja sprzętu IT według ustalonych standardów; Obsługa systemu Helpdesk; Obsługa systemu SDK; Prowadzenie ewidencji oraz dystrybucji sprzętu IT; Zapewnienie działania usług IT w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania spółki; Projektowanie oraz...
  • Opiekun Techniczny Klienta Biznesowego

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
  • Members Support Specialist with Danish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (Helpdesk)

    Praca.pl   Józefosław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Wsparcie techniczne przy zgłoszeniach dotyczących sprzętów oraz oprogramowania. Konfiguracja kont w aplikacjach klienckich. Diagnoza i usuwanie problemów. Instalacja, konfiguracja oraz zmiana...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Ruda Śląska Pracownik Helpdesk Ruda Śląska
Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klientów Korporacyjnych

Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klientów Korporacyjnych

Raiffeisen Polbank
Ruda Śląska
praca stacjonarna
3253 dni temu

             


Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klientów Korporacyjnych

Miejsce pracy: Ruda Śląska

Nr Ref.: MSTTOK/CO/JK

Zadania:
  • telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta korporacyjnego – udzielanie informacji nt. posiadanych rachunków, produktów, Banku,
  • udzielanie fachowej odpowiedzi na zgłaszane problemy,
  • wykonywanie dyspozycji Klientów Korporacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • przygotowanie dokumentów bankowych dla Klientów korporacyjnych (opinie bankowe, potwierdzenia, zaświadczenia),
  • wykonywanie kampanii wychodzących,
  • przyjmowanie skarg i reklamacji, rozwiązywanie ich w wyznaczonym zakresie,
  • wspieranie RMów klientów korporacyjnych w realizacji ich zadań związanych z obsługą i utrzymaniem klienta,
  • współpraca z RMami/Sprzedawcami w zakresie sprzedaży produktów bankowych, oferowanie i zachęcanie istniejących Klientów do korzystania z określonych produktów oraz doradzanie klientom przy wyborze produktu.
Profil Kandydata:
  • praktyczna, poparta doświadczeniem znajomość zagadnień z zakresu bankowości korporacyjnej,
  • znajomość w stopniu zaawansowanym zagadnień z zakresu bankowości elektronicznej i mobilnej oraz chęć stałego doszkalania się,
  • znajomość zagadnień z zakresu systemów operacyjnych Windows 7, 8/8.1 i Mac OS X, pakietu MS Office oraz obsługi i konfiguracji przeglądarek internetowych,
  • mile widziana znajomość obsługi systemów: R-online Biznes, R-Dealer, MultiCash, R-Connect,
  • wykształcenie kierunkowe w obszarze informatycznym,
  • zdolność analizowania danych i proponowania nowych rozwiązań oraz kreatywność,
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne: zdolność pozyskiwania informacji i wyciągania wniosków,
  • nastawienia na wspieranie użytkowników poszczególnych aplikacji oraz na dzielenie się wiedzą,
  • bardzo mocne zorientowanie na Klienta - jego potrzeby, wymagania i problemy,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym sprawną obsługę Klientów oraz współpracę z działem Support Desk w Austrii,
  • wysoka kultura osobista,
  • dokładność i rzetelność realizacji powierzonych zadań,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • dobra organizacja czasu pracy.
Zapewniamy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
  • unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną,
  • bogaty system socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet rekreacyjno-sportowy.
Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Raiffeisen Bank Polska S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych. Jeżeli nie wyrażają Państwo takiej zgody, prosimy, aby nie klikać tego przycisku.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems SA   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista ds. IT

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Nowy Tuchom, ul. Gdyńska 112    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania Instalacje, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego, Instalowanie oprogramowania użytkowego, Obsługa zgłoszeń Service Desk (wsparcie użytkowników na pierwszej linii), Diagnozowanie problemów związanych ze stacjami roboczymi, Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z...
  • Specjalista / Specjalistka Helpdesk

    Centrum Medyczne Puławska Sp. z o.o.   Józefosław, ul. Ogrodowa 20    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Tworzenie użytkowników AD, nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Obsługa zgłoszeń Helpdesk w zakresie wsparcia sprzętowego oraz oprogramowania. Sprawdzenie poprawności konfiguracji kont pacjentów w aplikacjach klienckich. Diagnoza i...
  • IT Support Specialist

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Obowiązki na stanowisku: Konfiguracja sprzętu IT według ustalonych standardów; Obsługa systemu Helpdesk; Obsługa systemu SDK; Prowadzenie ewidencji oraz dystrybucji sprzętu IT; Zapewnienie działania usług IT w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania spółki; Projektowanie oraz...
  • Opiekun Techniczny Klienta Biznesowego

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
  • Members Support Specialist with Danish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (Helpdesk)

    Praca.pl   Józefosław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Wsparcie techniczne przy zgłoszeniach dotyczących sprzętów oraz oprogramowania. Konfiguracja kont w aplikacjach klienckich. Diagnoza i usuwanie problemów. Instalacja, konfiguracja oraz zmiana...