Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Młodszy specjalista/specjalista ds. treningu stanowiskowego

PKO Bank Polski S.A.

Gdynia

1214 dni temu

Młodszy specjalista/specjalista ds. treningu stanowiskowego

Centrum Restrukturyzacji i Windykacji/Biuro Monitoringu, Restrukturyzacji i Windykacji w Gdyni/Zespół Wsparcia/Sekcja Szkoleń i Jakości Rozmów

Miejsce pracy: Gdynia

Nr ref.: GDD/241/10/2015

Termin zgłoszeń: 3 listopad 2015 r.

 

Główne zadania:
  • monitorowanie rozmów telefonicznych prowadzonych przez pracowników Biura
  • ocena i analiza poprawności oraz jakości prowadzonych rozmów
  • prowadzenie ewidencji spraw monitorowanych
  • współpraca z kierownikami Zespołów i Sekcji
Oczekujemy:
  • wykształcenia średniego lub wyższego
  • minimum 3 letniego doświadczenia w telefonicznej obsłudze klientów
  • dobrej znajomości pakietu MS Office
  • umiejętności negocjacyjnych, asertywności, komunikatywności – ze szczególnym uwzględnieniem rozmów telefonicznych
  • dyspozycyjności – praca w systemie zmianowym
  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z ocena jakości rozmów
  • wiedza z zakresu windykacji, outsourcingu i sprzedaży wierzytelności oraz doświadczenie zawodowe w obszarze usług finansowych będą dodatkowymi atutami
  • dobrej organizacji pracy własnej, odporności emocjonalnej oraz sumienności, staranności i dokładności
  • znajomość języka angielskiego – mile widziana
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • profesjonalny system szkoleń
W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (DzU z 2002 r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Poznaj stanowisko: Kierownik Zespołu Call Center

Kierownik Zespołu Call Center to osoba, która odpowiada za zapewnienie sprawnego funkcjonowania zespołów konsultantów telefonicznych. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: kierowanie zespołem konsultantów Call Center (tj. coaching, motywowanie, układanie grafików, planowanie przerw i zmian pracy), rekrutacja i szkolenie pracowników Call Center, kontrola jakości pracy ...
Kierownik Zespołu Call Center Praca Kierownik Zespołu Call Center

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (750)
Wałbrzych (62)
Legnica (104)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (245)
Toruń (142)
Lubelskie:
Lublin (247)
Chełm (25)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (937)
Tarnów (55)
Nowy Sącz (72)
Mazowieckie:
Warszawa (2321)
Radom (157)
Płock (94)
Opolskie:
Opole (229)
Nysa (91)
Podkarpackie:
Rzeszów (156)
Przemyśl (46)
Podlaskie:
Białystok (140)
Suwałki (47)
Łomża (21)
Pomorskie:
Gdańsk (476)
Gdynia (201)
Słupsk (67)
Śląskie:
Katowice (513)
Częstochowa (172)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (176)
Elbląg (133)
Ełk (79)
Wielkopolskie:
Poznań (705)
Kalisz (75)
Konin (56)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (334)
Koszalin (80)
Kołobrzeg (34)
Auchan (165)
Tesco (72)
Inditex (45)
Leroy Merlin (139)
Bricoman (9)
STRABAG (10)
ABB (25)
Accenture (233)
Carrefour (94)
PKO BP (326)
PwC (27)
KPMG (39)
Orange (23)
IKEA (31)
Budimex (45)

Rekrutują z Praca.pl