ze znajomością j. niemieckiego / j. francuskiego
DXC Technology (NYSE: DXC)
to niezależny, światowy lider w zakresie kompleksowych usług IT, wspierający klientów w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań. Stworzona przez połączenie firmy CSC oraz działu Enterprise Services wydzielonego z Hewlett Packard Enterprise, DXC Technology obługuje blisko 6000 klientów z sektora prywatnego i publicznego w 70 krajach świata. Niezależność technologiczna, globalny talent i wielopłaszczyznowe partnerstwo to fundamentalne wartości marki tworzące razem siłę napędową dla usług i rozwiązań IT nowej generacji. DXC Technology jest rozpoznawalną marką wśród najlepszych profesjonalistów na całym świecie.
Przeczytaj więcej na stronie: https://www.dxc.technology
- znasz dobrze j. niemiecki / j. francuski
- komunikujesz się w j. angielskim
- jesteś sumienny/a
- masz proaktywne podejście do powierzonych zadań
- lubisz współdziałać z innymi
- szukasz możliwości rozwoju i zdobycia wartościowego doświadczenia
Prześlij swoje CV!
Chętnie poznamy Cię bliżej!
- weryfikacja, wprowadzanie i aktualizacja danych pracowników dotyczących godzin pracy, urlopów, nieobecności, grafiku pracy
- wyliczanie wynagrodzenia oraz jego składowych
- procesowanie i weryfikacja dokumentacji kadrowej, wystawianie dokumentów
- kontakt z pracownikami Klienta w kwestiach HR-owych: rozwiązywanie ticketów, odpowiadanie na zapytania drogą mailową/telefoniczną
- przygotowywanie raportów w programie Excel
- praca z systemem SAP oraz innymi programami
- możliwość rozwoju - przygotujemy Cię do pracy na nowym stanowisku abyś mógł z nami zdobyć cenne doświadczenie zawodowe
- pracę w przyjaznej atmosferze, wsparcie kolegów i koleżanek z zespołu
- kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich Najbliższych, pakiet ubezpieczeń na życie
- zniżki na wydarzenia kulturalne
- swobodny dress code
- codzienne świeże kanapki i owoce w biurze
- Wellness program - masaże i inne wydarzenia pro-zdrowotne w pracy
Poznaj
DXC Technology Sp. z o. o.
About DXC
DXC Technology is where brilliant people embrace change and seize opportunities to advance their careers and amplify customer success. Our transformation is creating sustainable growth and a world of opportunity for all our employees. We only grow if you grow, and shine if you shine, so we work to create a culture of high-performance and constant learning and development. As an employer of choice, our “people first” philosophy means we offer competitive remuneration and benefits and continual training and career opportunities that reflect our commitment to improving the lives of our employees, and the communities in which we live and work. We serve 250+ customers on the Fortune 500 list. From manufacturing giants, banking, and insurance to worldwide governments - We have it all. We are proud to be named one of World’s Best Employers (2020), and one of the world’s 100 Best Corporate Citizens (2020).
We believe there are three key drivers of growth: People, Customers and Operational Execution. This is what our business is built on and this is where we invest!
Recruitment process
- Step CV review
- Step Phone interview
- Step Interview with the Hiring Manager
- Step Technical interview (if applicable)
- Step Final decision and feedback