- Ogłoszenie nr: 162020
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 lipca 2014 r.
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
- Dyrektor Generalny Urzędu
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- młodszy specjalista
- w Wydziale Zgłoszeń i Powiadomień w Departamencie Informacji o Wyrobach Medycznych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa,
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- weryfikowanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń i powiadomień, zmian danych zgłoszeń i powiadomień
- o wyrobach medycznych, wyrobach medycznych do diagnostyki in vitro, aktywnych wyrobach medycznych do implantacji
- przygotowywanie korespondencji w związku z weryfikacją wniosków i dokumentacji zgłoszenia i powiadomienia lub wniosków zmiany danych zgłoszenia lub powiadomienia,
- przygotowywanie zakończonych spraw do zdania do archiwum zakładowego Urzędu,
- prowadzenie zapisów umożliwiających identyfikację prowadzonych spraw,
- wprowadzanie zweryfikowanych danych pochodzących ze zgłoszeń i powiadomień do bazy danych,
- przygotowywanie korespondencji na zapytania wnioskodawców w zakresie wymaganej dokumentacji oraz czynności związanych z dokonaniem zgłoszenia lub powiadomienia na podstawie przepisów ustawy
- o wyrobach medycznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Obiekt przy Alejach Jerozolimskich 181 C, niebędący własnością URPLWM i PB, częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Niedostosowanie budynku dotyczy wind. Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są od parteru do VI piętra.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe profilowe ((biologia, chemia, technologia chemiczna, biotechnologia, farmacja, diagnostyka laboratoryjna, medycyna, mechatronika, elektronika, mechanika).
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o wyrobach medycznych oraz towarzyszących rozporządzeń,
- znajomość europejskich przepisów dotyczących wyrobów medycznych,
- znajomość przepisów regulujących postępowania administracyjne – Kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi programów komputerowych MS Word, MS Excel, MS Access, Power Point,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność analitycznego myślenia, negocjowania, rozwiązywania problemów, działania w stresie, asertywności.
- doświadczenie zawodowe w zakresie wyrobów medycznych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów