Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dychów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Żarnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rekrutacji Dentystów

    Medicover Stomatologia   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twoje zadania jako Rekrutera/Rekruterki: redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, bezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z Managerami Rekrutującymi, direct search, mailing i cold calling w celu pozyskiwania najlepszych specjalistów na rynku, przedstawianie...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Technik IT

Hemmersbach
Kraków
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
16 dni temu
BE PART OF US

Hemmersbach dostarcza uslugi infrastruktury IT w ponad 190 krajach swiata za posrednictwem swoich 50 spólek zaleznych. Obslugujemy wylacznie wiodace firmy z branzy IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale takze sprawiamy, ze swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlasnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.

Młodszy Technik IT
Kraków
ZADANIA:
  • Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi
  • Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym
  • Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)
  • Dbanie o żywotność sprzętu
  • Zarządzanie lokalnym sprzętem oraz zapleczem technicznym

WYMAGANIA:
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (minimum B1)
  • 6-12 miesięcy wcześniejszego doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku (Help Desk, Wsparcie IT itd.)
  • Umiejętność rozwiązywania problemów IT oraz zarządzania sprzętem komputerowym
  • Podstawowa wiedza o sieciach i urządzeniach sieciowych
  • Podstawowa znajomość narzędzi ticketowych (np. ServiceNow) będzie dodatkowym atutem


ZADANIA:
  • Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi
  • Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym
  • Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)
  • Dbanie o żywotność sprzętu
  • Zarządzanie lokalnym sprzętem oraz zapleczem technicznym

WYMAGANIA:
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (minimum B1)
  • 6-12 miesięcy wcześniejszego doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku (Help Desk, Wsparcie IT itd.)
  • Umiejętność rozwiązywania problemów IT oraz zarządzania sprzętem komputerowym
  • Podstawowa wiedza o sieciach i urządzeniach sieciowych
  • Podstawowa znajomość narzędzi ticketowych (np. ServiceNow) będzie dodatkowym atutem

BENEFITY

  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Imprezy firmowe
  • Kompleksowe, płatne szkolenia
  • Praca z sensem
  • Program onboardingowy
  • Rozwój ścieżki zawodowej
  • Środowisko międzynarodowe
  • Ubezpieczenie zdrowotne
YOUR BENEFITS
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Imprezy firmowe
  • Kompleksowe, płatne szkolenia
  • Praca z sensem
  • Program onboardingowy
  • Rozwój ścieżki zawodowej
  • Środowisko międzynarodowe
  • Ubezpieczenie zdrowotne
 

Poznaj

Hemmersbach

Why us?

We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.

In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.

Recruiting process

Step aplikacja Pre-selection of candidates
Step rozmowa telefoniczna Phone interview
Step spotkanie rekrutacyjne Face to face / Skype interview
Step propozycja współpracy Decision and offer

Testimonials


icon man

Robert

PMO Administrator, Bielany Wrocławskie

I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.

The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach.

icon man

Ola

HR Analyst, Katowice

Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.

Read more

Podobne oferty

  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dychów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Żarnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rekrutacji Dentystów

    Medicover Stomatologia   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twoje zadania jako Rekrutera/Rekruterki: redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, bezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z Managerami Rekrutującymi, direct search, mailing i cold calling w celu pozyskiwania najlepszych specjalistów na rynku, przedstawianie...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...