Mobile Behavior Analyst
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: JW/PBD/AGC/11/2018
Twoje zadania:
Zwiększenie zaangażowania klientów na mobile poprzez budowanie efektywnej komunikacji na urządzeniach mobilnych w oparciu o dane o zachowaniu klientów, czyli:
- Analityczna weryfikacja hipotez oraz założeń biznesowych przy budowaniu strategii komunikacji
- Weryfikację efektywności prowadzonych działań komunikacyjnych
- Wyciąganie wniosków i udzielanie rekomendacji na podstawie danych
Nasze oczekiwania:
- Umiejętność zaawansowanego korzystania z MS Excel
- Umiejętność analizy i syntezy informacji i wyciągania wniosków na podstawie danych
- Silny zmysł biznesowy i strategiczne podejście do danych liczbowych
- Znajomość specyfiki zachowania użytkowników smartfonów
- Inicjatywa w działaniu
- Dokładność w wykonywaniu zadań
Mile widziane:
- Znajomość obszaru analityki internetowej lub marketingu internetowego, narzędzi Google Analytics lub Adobe Analytics
- Znajomość narzędzi analitycznych typu IBM Cognos / SAS lub pokrewnych
Oferujemy Ci:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Szkolenia
i programy rozwojowe - Dostęp do nowych technologii
- Premię uzależnioną od wyników
- Prywatną opiekę medyczną
- Pracowniczy program emerytalny
- Pakiet sportowy
- Kafeteryjny system benefitowy