Główne zadania:
- Pozyskiwanie klientów korporacyjnych oraz budowa własnego portfela.
- Sprzedaż produktów bankowości korporacyjnej i współpraca z klientem po sprzedaży.
- Analiza potrzeb, negocjacje, budowa partnerskich relacji z klientami.
- Pogłębianie wiedzy na temat produktów bankowych, otoczenia rynkowego, specyfiki branż itp.
- Współpraca z innymi specjalistami w ramach Grupy mBank.
Oczekujemy:
- Chęci do pracy, umiejętności szybkiego uczenia się i determinacji do realizacji celów.
- Odporności na stres, odwagi do podejmowania nowych wyzwań i łatwości w nawiązywaniu kontaktów.
- Naturalnej samodzielności i odpowiedzialności.
- Wiedzy na temat specyfiki lokalnego rynku oraz jego potencjału.
- Prawa jazdy kat. B (warunek konieczny).
Dodatkowo będziemy brać pod uwagę:
- Doświadczenie zawodowe (najlepiej w sprzedaży i obsłudze klienta i/lub w ramach własnej działalności gospodarczej).
- Wiedzę z obszaru bankowości i analizy finansowej.
- Znajomość języków obcych.
W zamian oferujemy:
- Możliwość pracy zdalnej (z domu).
- Umowę o pracę z atrakcyjnym systemem wynagradzania (część stała i prowizja uzależniona od wyników).
- Adekwatne do zadań narzędzia pracy (samochód, laptop, smartphone).
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku).
- Bieżące wsparcie zespołu specjalistów i szereg szkoleń.
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera