Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego klienta poszukujemy:
- montaż i uruchamianie urządzeń dźwigowych zgodnie z instrukcją,
- bieżący serwis i remonty,
- współpraca z klientami firmy, inżynierami i kierownikami prac budowlanych.
- doświadczenia na stanowisku montera lub serwisanta w branży urządzeń dźwigowych (windy/ schody ruchome) min. 2 lata,
- wykształcenia z zakresu mechaniki, budowy maszyn lub elektryki, lub ogólnobudowlanego,
- umiejętności pracy w zespole (każdy monter pracuje z pomocnikiem),
- prawo jazdy kat. B czynne,
- przestrzeganie procedur oraz zasad BHP.
- umowę o pracę od pierwszego dnia pracy w stabilnej międzynarodowej firmie,
- prywatną opiekę medyczną wraz z pakietem stomatologicznym,
- możliwość dopisania do opieki medycznej bliskich, w tym seniorów, do specjalnego pakietu dostosowanego do ich potrzeb,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- kartę sportową umożliwiającą dostęp do ponad 4'000 obiektów sportowych w całej Polsce,
- karty przedpłacone na święta,
- dofinansowanie studiów,
- naukę języka angielskiego na poziomie dopasowanym do pracownika,
- dofinansowanie wypoczynku Twojego oraz zorganizowanego wypoczynku dla Twoich dzieci,
- imprezy integracyjne, celebrowanie jubileuszy pracowników,
- konkursy z nagrodami rzeczowymi i pieniężnymi,
- 5-drzwiowy samochód osobowy, także do użytku prywatnego, oraz nowoczesny telefon (nie dotyczy pomocnika),
- pracę w zespole doświadczonych specjalistów i wsparcie przełożonych,
- możliwość zdobywania nowych umiejętności, szkolenia oraz rozwój zawodowy.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.