Najnowsze oferty pracy

  • Naczelnik Wydziału ds. pracowniczych

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: nadzór i kontrola nad procesami rekrutacji, zatrudniania, wynagradzania, opracowania regulaminów pracy, premiowania i ZFŚS oraz nad sprawami organizacyjnymi, współpraca ze związkami zawodowymi, koordynacja spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Naczelnik Wydziału Warszawa
Naczelnik Wydziału Budżetowo-Księgowego

Naczelnik Wydziału Budżetowo-Księgowego

Straż Miejska m.st. Warszawy
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
263 dni temu

Straż Miejska m.st. Warszawy
[z siedzibą ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa]
poszukuje kandydata na stanowisko

Naczelnik Wydziału Budżetowo-Księgowego
Miejsce pracy: Warszawa
oferta pracy – 748
Zadania:

Kierowanie pracą Wydziału Budżetowo-Księgowego w celu prowadzenia obsługi finansowej i rachunkowej Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym:

  • zapewnienie prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywania rozliczeń finansowo-księgowych oraz wykonania obsługi kasowej i bankowej
  • zapewnienie sporządzania sprawozdań, przygotowania projektów planów finansowych i inwestycyjnych oraz analiz ich wykonania, także w ramach współpracy z Urzędem Miasta
  • udział w tworzeniu projektów polityki rachunkowości oraz procedur wewnętrznych w zakresie obiegu dokumentów księgowych, kontrolowanie ich przestrzegania w organizacji
  • zapewnienie weryfikacji zapisów umów i innych dokumentów powodujących powstanie zobowiązań finansowych oraz gwarantowanie bieżącego prowadzenia spraw związanych z rozliczaniem mandatów karnych
  • współpraca z Głównym Księgowym w zakresie realizowanych przez niego zadań.
Wymagania niezbędne:
  • minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w planowaniu i księgowości w administracji publicznej (lub minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w powyższym zakresie oraz 1 rok doświadczenia w kierowaniu ludźmi)
  • co najmniej 4 lata stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z opisem niniejszego stanowiska pracy
  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość ustaw i przepisów wykonawczych: o rachunkowości, o finansach publicznych,
    o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej
  • wiedza z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • dobra znajomość obsługi programu MS Excel w zakresie edycji, formatowania, sortowania i filtrowania danych, użycia formuł i funkcji, tworzenia tabel - w tym tabel przestawnych
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
  • pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe na kierunku Ekonomia, Finanse i rachunkowość
  • minimum 5 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finansów publicznych (lub minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w powyższym zakresie oraz 1 rok doświadczenia w kierowaniu ludźmi)
  • podstawowa znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie postępowania w zakresie formularzy mandatu karnego, mandatów karnych generowanych przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, grzywien nakładanych w drodze mandatu karnego oraz podmiotów nabywających odpłatnie formularze mandatu karnego
  • ukończony kurs z zakresu księgowości/finansów publicznych.
Niezbędne dokumenty:
  • CV zawierające imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę urodzenia, informację o miejscu zamieszkania (miejscowości), a także posiadanym wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w zakresie wymaganym w niniejszym ogłoszeniu)
  • kopie dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy / świadectwa służby / zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy)
  • podpisane oświadczenia (podpisane własnoręcznie lub „klawiaturowo”) o treści:
  • Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści ogłoszenia o naborze.”
  • Świadomy/a odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, posiadam nieposzlakowaną opinię i obywatelstwo …………..………………..… (wypisać jakie)”.
Sposób aplikacji:

Dokumenty przyjmujemy do dnia 18.08.2023 r. godz. 13:00:

  • drogą e-mailową  – w tytule należy zamieścić informację: ,,oferta pracy – 748” (łączna waga załączników e-maila nie może przekraczać 20 MB)
  • poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego, na adres: /smwarszawa/skrytka – w tytule należy zamieścić informację: ,,oferta pracy – 748”
  • pocztą na adres: Straż Miejska m.st. Warszawy, Wydział Kadr i Płac, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, z dopiskiem: ,,oferta pracy – 748” (decyduje data wpływu, a nie data stempla pocztowego).
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dodatek za wieloletnią pracę (5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego dotychczas stażu pracy)
  • comiesięczną premię po przepracowaniu 3 miesięcy (wysokość premii jest ustalana na podstawie oceny pracy)
  • „13 pensję”, nagrody jubileuszowe
  • dofinansowanie nauki na studiach, świadczenia socjalne (np. dofinansowanie do wypoczynku), wsparcie psychologiczne, preferencyjne ubezpieczenie grupowe i pakiet opieki medycznej z możliwością objęcia rodziny/partnera, bezpłatne zajęcia sportowe, dofinansowanie do kart sportowych, zniżki na wydarzenia kulturalne.​
Warunki pracy:

Naturalne i sztuczne oświetlenie; praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; ergonomiczne stanowisko pracy; obsługa urządzeń wielofunkcyjnych i niszczarki; praca w budynku przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.


Uwaga:
  • Jedynie kandydaci, którzy złożyli kompletne oferty, zawierające wszystkie oczekiwane dokumenty i informacje zostaną zaproszeni do udziału w kolejnych etapach rekrutacji.
  • Wszystkie dokumenty wchodzące w skład aplikacji powinny być w języku polskim lub zawierać tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza zawodowego. W toku rekrutacji, kandydaci mogą być zobowiązani do: przedstawienia oryginalnych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i aktualnego ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej m.st. Warszawy wynosi mniej niż 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • Ewentualne pytania proszę kierować:
    na adres e-mail lub telefonicznie: 22 598 60 11, 22 598 68 56.
  • Informacje o Straży Miejskiej m.st. Warszawy: http://strazmiejska.waw.pl; http://strazmiejska.bip.um.warszawa.pl.
KLAUZULA INFORMACYJNA
(praca w charakterze pracownika administracyjnego)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, że:
1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej m.st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa.
2. W sprawach związanych z ochroną Pana/i danych osobowych przetwarzanych przez Straż Miejską m.st. Warszawy można się skontaktować z inspektorem ochrony danych – Małgorzatą Kumor z wykorzystaniem powyżej przedstawionych danych adresowych lub za pośrednictwem adresu email: iod@strazmiejska.waw.pl
3. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, a także w celu oceny wymogów stawianych pracownikom straży gminnych w szczególności w zakresie karalności, posiadania zdolności do podjęcia pracy (art. 229 ustawy Kodeks pracy, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4. Dane niewymagane przepisami prawa, przekazane przez Pana/ią w przesłanych dokumentach, w celu uwzględnienia w procesie rekrutacji, będą przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, za jaką zostanie potraktowane ich przekazanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO).
Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym momencie, bez wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce przed ich wycofaniem.
5. W przypadku informacji wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne, podanie danych jest obowiązkowe i konieczne do udziału w procesie rekrutacji. Ich niepodanie może uniemożliwić udział w rekrutacji. Podanie innych danych niż wymagane nie ma wpływu na proces rekrutacji.
6. Odbiorcami Pana/i danych osobowych będą podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. W sytuacji przekazywania do Straży Miejskiej m.st. Warszawy dokumentów rekrutacyjnych za pośrednictwem serwisu ePUAP w związku z § 8 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych odbiorcą Pana/i danych będzie Minister Cyfryzacji.
7. Przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania. Przysługuje Panu/i prawo do żądania ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu ich przetwarzania, jednak przysługuje w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne podstawy prawne.
9. Pana/i dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą podlegały profilowaniu oraz zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
 

Podobne oferty

  • Naczelnik Wydziału ds. pracowniczych

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: nadzór i kontrola nad procesami rekrutacji, zatrudniania, wynagradzania, opracowania regulaminów pracy, premiowania i ZFŚS oraz nad sprawami organizacyjnymi, współpraca ze związkami zawodowymi, koordynacja spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji...