Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 30 sierpnia 2018 r.
Główne odpowiedzialności:
- opracowywanie planów zadaniowych i finansowych dla nadzorowanej komórki,
- zapewnianie realizacji celów biura oraz potrzeb związanych z obsługą interesantów,
- zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań biura zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu,
- zarządzanie podległymi pracownikami zgodnie z przepisami przyjętymi w Urzędzie i wspieranie ich w rozwoju zawodowym,
- realizacja zadań związanych z oceną efektów pracy komórki, analizami i sprawozdawczością.
Charakterystyka pracy:
- kierowanie pracą podległej komórki zgodnie z zadaniami wyszczególnionymi w wewnętrznym regulaminie organizacyjnym Biura, nadzorowanie terminowego i prawidłowego wykonywania zadań komórki,
- usprawnianie organizacji pracy komórki, w tym opracowywanie wytycznych do załatwiania poszczególnych spraw,
- nadzór merytoryczny nad pracą podległych pracowników i wspieranie ich w rozwoju zawodowym,
- opracowywanie wymagań dla nowych modułów lub systemów informatycznych ściśle związanych z zarządzaniem finansami m.st. Warszawy w integracji z systemem SAP – w ramach wdrożenia Modułowego Systemu Zarządzania Urzędem – we współpracy z właścicielami opracowywanych procesów, monitorowanie bieżącej eksploatacji Systemu, wykonywanie czynności dotyczących bieżącego administrowania Systemem (administrowanie warstwą aplikacyjną Systemu), ze szczególnym uwzględnieniem hurtowni danych:
- SAP BW: projektowanie i tworzenie modelu danych, zmiany modelu danych, ekstrakcja i przepływ danych (z wykorzystaniem ABAP i -Business Content oraz tworzenie ekstraktorów generycznych), tworzenie raportów z użyciem BEX Query Designer (z wykorzystaniem ABAP), zarządzanie łańcuchami ładowania danych, zarządzanie systemem uprawnień Basis oraz Analytical Authorizations, optymalizacja działania systemu (m.in. konfiguracja OLAP, agregaty, konfiguracja Basis), obsługiwane obszary biznesowe: FI-GL, FI-AA, FI-CA, FI-AR, FI-AP, FM, CO-OM, SD;
- SAP Basis: instalacja i upgrade systemów SAP, administracja systemami ERP, BW, Solution Manager, instalowanie not, poprawek i pakietów EhP, instalacja, konfiguracja i użytkowanie TDMS;
- SAP Solution Manager: instalacja i konfiguracja Solution Manager 7.0 +EhP i 7.1, konfiguracja systemów zarządzanych oraz narzędzi pomocniczych (Wily Introscope), uruchamianie funkcjonalności: EWA, MoPZ, monitoring systemów zarządzanych,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Ustawa o finansach publicznych, o samorządzie terytorialnym, o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego
Miejsce pracy:
Praca w budynku Urzędu i poza nim. Budynek wyposażony w podest oraz platformę schodową przystosowaną do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Praca w narażeniu na nadmierny stres. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu kierunków ekonomicznych,
- minimum 5-letni staż pracy
- powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w zakresieSAP BW lub przynajmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresieSAP BW oraz 1 rok doświadczenia w zakresie kierowania ludźmi,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem; wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur; sumienność; dążenie do rezultatów; zarządzanie ludźmi
-
wykształcenie wyższe minimum I stopnia o kierunku administracja lub jednolite magisterskie na kierunku prawo,
-
min. 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie przygotowywania sprawozdań budżetowych, analiz finansowych, informacji dot. działalności jednostek samorządowych, w tym na stanowisku kierowniczym lub przynajmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie przygotowywania sprawozdań budżetowych, analiz finansowych, informacji dot. działalności jednostek samorządowych oraz 2 lata doświadczenia w zakresie zarządzania ludźmi