Najnowsze oferty pracy

  • Naczelnik wydziału polityki sprzedaży produktu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, formułowanie propozycji w zakresie polityki sprzedaży usług udostępniania infrastruktury kolejowej będącej własnością Spółki, rozwój metodyki wyznaczania stawek...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Naczelnik Wydziału Warszawa
Naczelnik Wydziału w Wydziale Logistyki i Administracji Biura Dyrektora Generalnego w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich

Naczelnik Wydziału w Wydziale Logistyki i Administracji Biura Dyrektora Generalnego w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich

Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
Warszawa
praca stacjonarna
2690 dni temu

Rzecznik Praw Obywatelskich
ogłasza nabór na stanowisko

 

Naczelnika Wydziału


w


Wydziale Logistyki i Administracji
Biura Dyrektora Generalnego

 

w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Biurze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie jest niższy niż 6%.


Wymiar etatu: 1


Liczba stanowisk pracy: 1


Umowa o pracę


Miejsce wykonywanej pracy:
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
Al. Solidarności 77
Warszawa


Nr BDG-WZK.111.12.2016

 

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY (m.in.):
  • nadzór nad podległymi komórkami organizacyjnymi Wydziału Logistyki i Administracji;
  • kierowanie pracami z zakresu obsługi gospodarczo-technicznej, w tym koordynacja zakupów dokonywanych przez Wydział, monitorowanie stanu sprzętu/wyposażenia Biura, monitorowanie i realizacja potrzeb sprzętowo/wyposażeniowych Biura;
  • nadzór nad zadaniami związanymi z administrowaniem budynkami Biura Rzecznika Praw Obywatelskich, w tym nad wykonaniem umów najmu lokali i budynków będących siedzibami Biur Pełnomocników Terenowych RPO oraz okresowymi kontrolami stanu technicznego budynków znajdujących się w zarządzie BRPO;
  • planowanie, nadzór i kontrola realizacji wydatków pozostających w zakresie właściwości Wydziału;
  • gospodarowanie składnikami majątkowymi i przeprowadzanie inwentaryzacji;
  • planowanie i prowadzenie inwestycji Biura, w tym nadzór nad realizacją zadań związanych z pracami remontowo-inwestycyjnymi Biura;
  • wykonywanie praw i obowiązków Zamawiającego poprzez egzekwowanie od Wykonawców wypełniania zobowiązań wynikających z warunków umowy;
  • nadzór nad wykonywaniem okresowych konserwacji m.in. urządzeń przeciwpożarowych;
  • nadzór nad działaniami jednostki organizacyjnej zapewniającej obsługę transportową Kierownictwa BRPO, w tym nadzór nad taborem samochodowym Biura;
  • nadzór nad zadaniami związanymi z ochroną osób i mienia;
  • nadzorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych instytucji zewnętrznych.
WARUNKI PRACY
 
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • Praca umysłowa, wymagająca odporności na stres.
  • Praca z komputerem powyżej 4 godzin dziennie.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
  • Budynek częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM PRACY

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  • wykształcenie wyższe magisterskie;
  • co najmniej 7 lat doświadczenia w pracy zawodowej odpowiadającej charakterowi pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru w BRPO;
  • bardzo dobra znajomość ustawy prawo budowlane;
  • bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych;
  • bardzo dobra znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
  • dobra znajomość przepisów finansowo-księgowych;
  • dobra znajomość przepisów w zakresie prawa zamówień publicznych;
  • dobra znajomość kodeksu cywilnego w zakresie sporządzania i zawierania umów;
  • zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, umiejętność rozwiazywania problemów, planowania i organizacji pracy;
  • zdolność do podejmowania decyzji i kompetencje kierownicze;
  • umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, planowania, negocjacji, rozwiązywania problemów, analizy i syntezy informacji;
  • umiejętność organizacji pracy i osiągania rezultatów, także w sytuacjach stresowych;
  • dyspozycyjność.
WYMAGANIA DODATKOWE:
  • doświadczenie w administracji publicznej;
  • ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami;
  • doświadczenie w zakresie gospodarowania składnikami majątkowymi;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • komunikatywność i otwartość;
  • terminowość i rzetelność.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
  • życiorys/CV i list motywacyjny;
  • kwestionariusz aplikacyjny (dostępny na stronie www.bip.brpo.gov.pl) wraz z załączonymi
  • oświadczeniami;
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzające posiadane doświadczenie w pracy zawodowej.
INFORMACJE O METODACH I TECHNIKACH NABORU:
  • analiza aplikacji;
  • test;
  • rozmowa kwalifikacyjna.
 

Podobne oferty

  • Naczelnik wydziału polityki sprzedaży produktu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, formułowanie propozycji w zakresie polityki sprzedaży usług udostępniania infrastruktury kolejowej będącej własnością Spółki, rozwój metodyki wyznaczania stawek...