Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 28887
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiada: wejście do budynku na poziomie chodnika zewnętrznego, wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe do obiektu ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie budynku w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dostosowaną dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości; dwie windy, które są w pełni dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz jedną platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- kierowanie pracą podległych pracowników (organizowanie pracy, przydzielanie zadań, nadzór merytoryczny nad realizacją zadań, nadzorowanie dyscypliny pracy, dokonywanie bieżącej i okresowej oceny pracowników, przedstawianie propozycji wniosków w sprawach awansów, współdecydowanie o rozwoju zawodowym pracowników, itp.),
- sprawowanie nadzoru nad obsługą finansową oraz dokonywanie bieżącej analizy ewidencji księgowej,
- kontrolowanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym oraz w zakresie ich kompletności i zgodności z planem finansowym Ministerstwa,
- nadzorowanie prowadzenia rejestrów i rozliczeń w zakresie podatku od towarów i usług (VAT),
- weryfikowanie operacji kasowych,
- koordynowanie spraw związanych z należnościami cywilnoprawnymi i publicznoprawnymi Ministerstwa,
- koordynowanie przygotowywania prac związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji aktywów i pasywów dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia,
- koordynowanie przygotowywania sprawozdań finansowych Ministerstwa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości budżetowej
- Znajomość ustawy o rachunkowości
- Znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Znajomość ustawy o podatku od towarów i usług
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość rozporządzenia w sprawie klasyfikacji środków trwałych
- Znajomość rozporządzenia w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Umiejętność organizacji pracy
- Umiejętność zarządzania ludźmi
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe