Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 44435
Warunki pracy
Pracownikom oferujemy:• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
• szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych,
• pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• dofinansowanie do kart sportowych,
• możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
• stołówkę pracowniczą,
• dobrą lokalizację,
• parking dla rowerów,
• miłą atmosferę pracy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich,
- bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich - konieczna asysta innego pracownika,.
- w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
- nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
- praca w pokoju wieloosobowym,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
- praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych: fax, kserokopiarka, skaner, niszczarka,
Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami w budynku.
Częste wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne.
Zakres zadań
- Kieruje pracą Wydziału, dokonuje podziału wpływających do realizacji spraw, wyznacza pracowników odpowiedzialnych za wykonanie poszczególnych zadań oraz określa cele i terminy ich wykonania w sposób prowadzący do merytorycznie poprawnej i terminowej realizacji celów komunikacyjnych MKiDN w celu realizacji zadań z zakresu ZZL wobec podległych pracowników
- Przygotowuje i realizuje strategię komunikacji w mediach społecznościowych i w elektronicznych kanałach komunikacji w celu budowania pozytywnego wizerunku MKiDN
- Prowadzi działania z zakresu monitoringu mediów oraz monitoringu sieci i przekazuje raporty oraz rekomendacje dla kierownictwa resortu w celu realizowania polityki promocyjnej i informacyjnej Ministerstwa.
- Identyfikuje potencjalne źródła kryzysów i prowadzi działania w celu zminimalizowania ich wpływu na wizerunek MKiDN oraz kierownictwa resortu.
- Rozwija elektroniczne narzędzia komunikacji (aktualizacja strony internetowej, newsletter, inne) oraz kanały social media w celu promocji działań Ministerstwa.
- Nadzoruje bieżącą działalność informacyjną Ministerstwa w zakresie udzielania informacji dziennikarzom oraz reprezentantom opinii publicznej, a także prezentacji dokonań MKiDN w elektronicznych kanałach publikacji w celu realizowania polityki informacyjnej i promocyjnej Ministerstwa.
- Współpracuje z instytucjami nadzorowanymi w celu wspólnego informowania i promowania szczególnie istotnych wydarzeń oraz w zakresie potencjalnych sytuacji kryzysowych.
- Współpracuje z liderami opinii i influencerami w celu budowania pozytywnego wizerunku MKiDN.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym w pracy w dziale PR lub agencji PR lub w dziale promocji lub marketingu lub w dziedzinie komunikowania i relacji z mediami oraz relacji w social mediach
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy prawo prasowe
- Znajomość struktury organizacyjnej MKiDN
- Wiedza specjalistyczna w zakresie funkcjonowania rynku medialnego i prowadzenia kampanii informacyjnych
- Znajomość programów do monitoringu sieci (Newspoint, SentiOne, Brand24,IMM, PressService)
- Znajomość programów do zarządzania kanałami social media
- Znajomość zasad SEO i SEM
- Znajomość narzędzi do zarządzania projektami
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Kompetencje: rzetelność i terminowość; skuteczna komunikacja; zorientowanie na klienta; organizacja pracy i osiąganie rezultatów; zarządzanie personelem; rozwiązywanie problemów w sytuacjach nieprzewidzianych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie kierunkowe w dziedzinie: dziennikarstwa / marketingu / public relations / komunikacji społecznej / historii / socjologii / politologii
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2