Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 62507
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańPracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca na tym stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji), nietypowymi godzinami pracy, częstymi krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- Koordynacja prac Wydziału Doradztwa i Projektów Strategicznych – nadzór nad terminowością i jakością wykonywania zadań, oraz innymi aspektami funkcjonowania Wydziału.
- Doradztwo instytucjom sektora publicznego w zakresie nowoczesnych technologii, podnoszenia kompetencji kadr, aktywizacji obywateli i innych interesariuszy, oraz innych elementów polityki innowacji.
- Prowadzenie projektów, w tym z udziałem innych instytucji publicznych, mających na celu usprawnienie działań sektora publicznego oraz jego zdolności do współpracy z firmami technologicznymi, zespołami naukowymi i instytucjami społeczeństwa obywatelskiego, w tym organizacja wydarzeń, prowadzenie kampanii oraz opracowywanie projektów dokumentów.
- Publiczne prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych (w tym wystąpienia publiczne) związanych z funkcjonowaniem Programu GovTech Polska skierowanych m.in. do jednostek Sektora Publicznego, organizacji pozarządowych, firm technologicznych oraz obywateli.
- Uczestnictwo w spotkaniach oraz innych formach bezpośredniej współpracy z instytucjami sektora publicznego wszystkich szczebli, w celu identyfikacji potrzeb, oraz prototypowania rozwiązań z zakresu innowacji w sektorze publicznym.
- Opracowywanie, wspólne z członkami Zespołu ds. Programu GovTech Polska projektów dokumentów strategicznych, legislacji, „dobrych praktyk” i innych typów dokumentów z obszaru innowacji, oraz prowadzenie projektów.
- Rozwijanie, poprzez doradzanie i prowadzenie projektów, zdolności sektora publicznego do przyswajania innowacji, zarówno technologicznych jak i organizacyjnych (w tym zwinnych metod prowadzenia projektów, metodyk design thinking oraz innych podobnych narzędzi).
- Bieżąca współpraca z innymi przedstawicielami Zespołu ds. Programu GovTech Polska, w tym poprzez prowadzenie oraz wsparcie działań i projektów wskazanych przez kierownictwo Zespołu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania projektami
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Posiadanie wiedzy z zakresu: metodologii typu agile oraz ich zastosowań w realiach administracji publicznej, uwarunkowań rynku GovTech w Europie i na świecie, rynku nowoczesnych technologii w Polsce, podstaw funkcjonowania sztucznej inteligencji i jej zastosowań w funkcjonowaniu instytucji, kultury organizacyjnej urzędów centralnych administracji rządowej, prowadzenia projektów w jednej z metodyk zwinnych
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, wystąpienia publiczne, negocjowanie (prowadzenia konsultacji/ warsztatów z udziałem wielu podmiotów z branży technologicznej), organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, orientacja na klienta/interesanta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, zarządzanie strategiczne, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego związanego z kierowaniem zespołem
- Znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego UE na poziomie C1