Najnowsze oferty pracy

  • Naczelnik Wydziału ds. pracowniczych

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: nadzór i kontrola nad procesami rekrutacji, zatrudniania, wynagradzania, opracowania regulaminów pracy, premiowania i ZFŚS oraz nad sprawami organizacyjnymi, współpraca ze związkami zawodowymi, koordynacja spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji...
Zobacz więcej ofert pracy

Naczelnik wydziału

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1337 dni temu
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 68380

Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
• Elastyczny czas pracy
• Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
• Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
• Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
• Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
• Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karta fitness
• Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
• Doskonała lokalizacja urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
• Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
• Obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

Zakres zadań

  • Kierowanie pracą Wydziału, w szczególności poprzez planowanie, organizowanie pracy, przydzielanie zadań, udzielanie wskazówek oraz motywowanie podległych pracowników w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i terminowości realizowanych zadań oraz optymalnego wykorzystania dostępnych zasobów ludzkich.
  • Zarządzanie Centralnym Service Desk oraz monitorowanie procesów: zarządzania incydentem, zarządzania wnioskami i zarządzania problemem w obszarze wsparcia informatycznego dla użytkowników usług i systemów informatycznych z jednostek organizacyjnych resortu finansów oraz użytkowników infrastruktury informatycznej MF w celu podniesienia efektywności wsparcia informatycznego.
  • Zarządzanie procesem opracowywania i utrzymania standardów funkcjonowania usług informatycznych w zakresie obsługi zgłoszeń do Pomocy Informatycznej MF dotyczących lokalnych systemów informatycznych eksploatowanych w MF, w administracji podatkowej i celnej oraz infrastruktury informatycznej MF w celu zapewnienia odpowiednich parametrów i procedur świadczenia wsparcia informatycznego.
  • Koordynowanie procesu przygotowywania zmian i propozycji nowych rozwiązań funkcjonalności w centralnych usługach i systemach informatycznych.
  • Koordynowanie współpracy z Krajową Szkołą Skarbowości w celu zapewnienia wsparcia przy realizacji szkoleń z obsługi systemów informatycznych z obszaru jednostek organizacyjnych resortu finansów.
  • Koordynowanie procesu optymalizacji jakości świadczonych usług informatycznych, w tym m.in. zarządzanie i monitorowanie procesów: zarządzanie incydentem, zarządzanie wnioskami i zarzadzanie problemem, inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu podniesienie efektywności wsparcia informatycznego.
  • Koordynowanie współpracy w tworzeniu porozumień SLA (Service Level Agreement) oraz OLA (Operational Level Agreement).
  • Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych, w celu realizacji zakupów informatycznych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym ze świadczeniem usług IT
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi
  • Znajomość ITIL
  • Znajomość Prince2
  • Znajomość zagadnień z obszaru wsparcia informatycznego
  • Znajomość funkcjonowania Centralnego Service Desku
  • Umiejętność kierowania zespołem
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność argumentowania
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Szczególne uprawnienia: poświadczanie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne" lub zgoda na przeprowadzenie procedury uzyskania poświadczenia
  • Znajomość HP Service Manager
  • Znajomość Systemu Center Configuration Manager (SCCM)
  • Znajomość zagadnień z zakresu systemów operacyjnych, relacyjnych baz danych, języków programowania i nowoczesnych technologii informatycznych
 

Podobne oferty

  • Naczelnik Wydziału ds. pracowniczych

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: nadzór i kontrola nad procesami rekrutacji, zatrudniania, wynagradzania, opracowania regulaminów pracy, premiowania i ZFŚS oraz nad sprawami organizacyjnymi, współpraca ze związkami zawodowymi, koordynacja spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji...