Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Radom
Ogłoszenie o naborze Nr 73724
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa
- praca w terenie,
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
wyjazdy służbowe w ramach delegacji służbowych,
-reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
-dyspozycyjność.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- wymuszona pozycja ciała,
-praca przy monitorze ekranowym.
Zakres zadań
- Kieruje, nadzoruje i organizuje pracę podwładnych w sposób planowany
- Tworzy warunki do sprawnej i efektywnej realizacji zadań służbowych przez podwładnych, kontroluje sposób wykonywania zleconych zadań i rezultatów
- Organizuje i nadzoruje realizację zadań z zakresu przedsięwzięć inwestycyjno - remontowych, obsługi technicznej nieruchomości, administracji nieruchomościami, planowania i rozliczeń finansowych, gospodarki mieszkaniowej, sekretariatu oraz nadzorów instancyjnych
- Podejmuje decyzje w zakresie realizacji ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych w zakresie zawierania umów, podejmowania decyzji o zaciąganiu zobowiązań i podpisywania dowodów księgowych opiewających na wydatki do 25.000 zł. brutto (zgodnie z wykazem podziału pozycji klasyfikacji budżetowej na poszczególne Wydziały) oraz na wydatki powyżej 25.000 zł brutto w przypadku zakupów, na których realizację zostały zawarte umowy lub w przypadku należności gwarantowanych wypłacanych na podstawie odrębnych przepisów prawa
- Opiniuje i ocenia pracowników Wydziału oraz wnioskuje o ich wyróżnienie lub ukaranie
- Akceptuje dowody przychodowo – rozchodowe oraz wydatki budżetowe
- Nadzoruje proces szkolenia pracowników Wydziału
- Zapewnia przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie logistycznym lub finansów publicznych (należy dołączyć np.kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
- Znajomość obowiązujących przepisów budowlanych, kpa, kc, przepisów dot. gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa, znajomość ustawy o Finansach Publicznych, Prawo Zamówień Publicznych, przepisów dot. gospodarki mieszkaniowej w Policji
- Znajomość obsługi oprogramowania OFFICE i Norma
- Umiejętność zarządzania zasobami materiałowymi i budżetem; umiejętność myślenia i planowania strategicznego
- Szybkość i konsekwencja w podejmowaniu decyzji
- Umiejętność zarządzania personelem
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne, kierownicze oraz interpersonalne
- Dyspozycyjność
- Samodzielność
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność negocjacji
- Komunikatywność,
- Odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe w zakresie menadżerskim, zarządzania zasobami ludzkimi
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr. 182, 1228 ze
- Uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń
- Znajomość ogólnych procedur przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej
- Znajomość zasad prowadzenia nadzoru robót budowlano – montażowych