Najnowsze oferty pracy

  • Naczelniczka / Naczelnik Regionu

    Klient portalu Praca.pl   Kołobrzeg    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  pełny etat
    4 dni
    Codzienne monitorowanie i odwiedziny jednej z placówek w terenie, Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych oraz wskaźników KPI, Zarządzanie zespołem, Dbanie o osiąganie celów biznesowych i wyniku finansowego, Wdrażanie działań sprzedażowych, Zapewnianie wysokiej jakości...
  • Naczelniczka / Naczelnik Mikroregionu

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kołobrzeg    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  pełny etat
    1 dni
    Miejsce Pracy: placówki pocztowe na terenie powiatu kołobrzeskiego (Kołobrzeg, Rymań) i gryfickiego (Gryfice)​ Rodzaj zatrudnienia: kontrakt menedżerski Twoje zadania: monitorowanie działalności mikroregionu przez codzienną pracę w terenie - każdego dnia odwiedzasz jedną z podległych...
Zobacz więcej ofert pracy

Naczelnik wydziału

Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1245 dni temu
Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 103094

Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych


Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


- wysiłek fizyczny


- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych


- permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach


- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz 


- prace na wysokości


Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)

Zakres zadań

  • Kieruje pracą wydziału, w szczególności poprzez zapewnienie: wiarygodności informacji i materiałów wytwarzanych lub przetwarzanych w wydziale; ochrony zasobów; przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania; efektywności i skuteczności przepływu informacji w wydziale oraz pomiędzy wydziałem a innymi komórkami organizacyjnymi i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zadań. Przydziela zadania podległym pracownikom, w tym przygotowuje projekty opisów stanowisk pracy/zakresów obowiązków, ocenia i określa kierunki rozwoju zawodowego oraz motywuje pracowników;
  • Inicjuje proces aktualizacji wewnętrznych aktów normatywnych z zakresu przepisów kancelaryjnych i archiwalnych oraz ich uzgadnianie;
  • Współpracuje z właściwym archiwum państwowym w zakresie porządkowania, brakowania i przekwalifikowania dokumentów znajdujących się w zasobie i wykonywania zaleceń;
  • Prowadzi szkolenia z wykonywania czynności kancelaryjnych oraz konsultacji doradczych dotyczących opracowywania dokumentacji spraw zakończonych;
  • Przyjmuje dokumentacje spraw zakończonych z komórek organizacyjnych ministerstwa oraz składu chronologicznego z uwzględnieniem działów administracji rządowej;
  • Przeprowadza kwerendy archiwalne, udostępnia i wypożycza przechowywane akta spraw osobom upoważnionym, udziela pisemnych i telefonicznych informacji w sprawach merytorycznych będących w kompetencji archiwum zakładowego lub zleconych przez przełożonych, uwierzytelnia kserokopie dokumentacji zgromadzonej w archiwum i prowadzi ewidencje;
  • Nadzoruje porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych lub przekwalifikowanej w wyniku ekspertyzy oraz przeprowadzenia skontrum archiwum zakładowego;
  • Sporządza roczne sprawozdania z działalności archiwum zakładowego i roczne plany pracy z harmonogramem zadań do realizacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe archiwalne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych, ochrony danych osobowych, informacji niejawnych
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Zarządzanie ludźmi
  • Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty

    • Naczelniczka / Naczelnik Regionu

      Klient portalu Praca.pl   Kołobrzeg    praca mobilna
      kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  pełny etat
      4 dni
      Codzienne monitorowanie i odwiedziny jednej z placówek w terenie, Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych oraz wskaźników KPI, Zarządzanie zespołem, Dbanie o osiąganie celów biznesowych i wyniku finansowego, Wdrażanie działań sprzedażowych, Zapewnianie wysokiej jakości...
    • Naczelniczka / Naczelnik Mikroregionu

      Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kołobrzeg    praca mobilna
      kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  pełny etat
      1 dni
      Miejsce Pracy: placówki pocztowe na terenie powiatu kołobrzeskiego (Kołobrzeg, Rymań) i gryfickiego (Gryfice)​ Rodzaj zatrudnienia: kontrakt menedżerski Twoje zadania: monitorowanie działalności mikroregionu przez codzienną pracę w terenie - każdego dnia odwiedzasz jedną z podległych...