Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Rozdziela sprawy podległym pracownikom oraz nadzoruje ich realizację
- Nadzoruje realizację działań (w tym m.in.: prowadzenie szkoleń i ćwiczeń dla podmiotów krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, prowadzenie bazy wiedzy cyberbezpieczeństwa na portalu gov.pl, prowadzenie e-learningu dla kadry administracji publicznej, prowadzenie punktu kontaktowego ds. mediów społecznościowych i innych)
- Nadzoruje prace mające na celu opracowanie dokumentów standaryzacyjnych, zaleceń konfiguracyjnych związanych z cyberbezpieczeństwem oraz rekomendacji dla podmiotów krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
- Bierze udział w pracach grup eksperckich wynikających z polityk krajowych i europejskich mających na celu rozwijanie kompetencji z obszaru cyberbezpieczeństwa, w tym w zakresie standardów i dobrych praktyk
- Nadzoruje działania mające na celu współpracę z innymi podmiotami administracji publicznej, uczelniami, instytutami badawczymi, organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami sektora prywatnego w zakresie działań podnoszących świadomość i umiejętności z obszaru cyberbezpieczeństwa oraz standaryzacji cyberbezpieczeństwa
- Nadzoruje realizację projektów mających na celu podnoszenie świadomości z obszaru cyberbezpieczeństwa, w tym w ramach udzielanych dotacji na realizację zadań publicznych z obszaru cyberbezpieczeństwa
- Koordynuje sprawy związane z planowaniem budżetu i jego realizacją w zakresie kompetencji Wydziału
- Prowadzi sprawy kadrowe Wydziału mające na celu aktualizację opisów stanowisk pracy, indywidulanych programów rozwoju zawodowego oraz cyklicznej oceny pracowników
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w zakresie nowych technologii lub cyberbezpieczeństwa lub komunikacji społecznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość: Strategii Cyberbezpieczeństwa RP na lata 2019-2024, ustaw: o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (wraz z aktami wykonawczymi), Dyrektywy NIS oraz Aktu o cyberbezpieczeństwie
- Znajomość problematyki bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni, w tym pod kątem realizacji działań podnoszących świadomość o cyberbezpieczeństwie ukierunkowanych na różne potrzeby odbiorców
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Kompetencje miękkie: komunikacja (w tym asertywność), organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca, zarządzanie ludźmi
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w kierowania zespołem lub zarządzania projektami
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważaniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”, „Secret UE/EU Sekret”, „NATO Sekret” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Przeszkolenie w zakresie: norm i standardów dotyczących bezpieczeństwa informacji; zarządzania bezpieczeństwem informacji w organizacji; problematyki bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni; prowadzenia projektów
- Znajomość ustaw: o ochronie danych osobowych, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o zarządzaniu kryzysowym, o instytutach badawczych
- Umiejętność pisania, redakcji i korekty tekstów informacyjnych oraz marketingowych