Najnowsze oferty pracy

  • Naczelnik Wydziału kontroli inwestycji

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, planowanie, organizowanie, nadzorowanie prowadzonych kontroli w Spółce oraz w spółkach zależnych od PKP PLK S.A. w zakresie ich działalności, w tym realizowanych...
  • Naczelnik Wydziału organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, nadzór nad realizacją zadań związanych z obsługą posiedzeń organów Spółki, prowadzenie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, przygotowanie...
  • Naczelnik Działu Energetyki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: zarządzanie podległym zespołem w celu prawidłowej i efektywnej realizacji zadań Działu, nadzór nad podejmowaniem działań w zakresie zapewnienia długoterminowej zdolności serwisowania eksploatowanych urządzeń elektroenergetycznych, nadzór nad...
Zobacz więcej ofert pracy

Naczelnik wydziału

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
348 dni temu
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 120282

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • ­Kieruje pracą podległych pracowników (organizuje pracę, przydziela zadania, sprawuje nadzór merytoryczny nad realizacją zadań, nadzoruje dyscyplinę pracy, dokonuje bieżącej i okresowej oceny pracowników, przedstawia propozycję wniosków w sprawach awansów, współdecyduje o rozwoju zawodowym pracowników, itp.).
  • ­Koordynuje zadania związane z dokonywaniem wydatków dysponenta środków budżetowych trzeciego stopnia oraz realizacją dochodów budżetowych jak również dokonuje bieżącej analizy ewidencji księgowej.
  • ­Kontroluje dokumenty finansowe pod względem formalno-rachunkowym oraz w zakresie ich kompletności i zgodności z planem finansowym Ministerstwa.
  • ­Koordynuje prowadzenie rejestrów i rozliczeń w zakresie podatku od towarów i usług (VAT).
  • ­Weryfikuje operacje kasowe.
  • ­Monitoruje sprawy związane z dochodzeniem należności dysponenta środków budżetowych trzeciego stopnia.
  • ­Koordynuje, zgodnie z właściwością Wydziału, prace przygotowawcze związane z inwentaryzacją aktywów i pasywów.
  • ­Monitoruje przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych Ministerstwa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe i podyplomowe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości budżetowej
  • ­znajomość ustawy o rachunkowości
  • ­znajomość ustawy o finansach publicznych (Działy I, III oraz IV)
  • ­znajomość przepisów wykonawczych do ustawy o finansach publicznych w zakresie zasad funkcjonowania państwowych jednostek budżetowych
  • ­znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • ­znajomość ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym państwowych jednostek budżetowych
  • ­znajomość rozporządzenia w sprawie klasyfikacji środków trwałych w zakresie grup ewidencyjnych środków trwałych
  • ­znajomość rozporządzenia w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
  • ­umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­umiejętność współpracy
  • ­umiejętność organizacji pracy
  • ­umiejętność zarządzania ludźmi
  • ­komunikatywność
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty

    • Naczelnik Wydziału kontroli inwestycji

      PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
      kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
      15 godz.
      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, planowanie, organizowanie, nadzorowanie prowadzonych kontroli w Spółce oraz w spółkach zależnych od PKP PLK S.A. w zakresie ich działalności, w tym realizowanych...
    • Naczelnik Wydziału organizacji i obsługi organów Spółki

      PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
      kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
      22 godz.
      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, nadzór nad realizacją zadań związanych z obsługą posiedzeń organów Spółki, prowadzenie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, przygotowanie...
    • Naczelnik Działu Energetyki

      PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
      kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
      3 dni
      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: zarządzanie podległym zespołem w celu prawidłowej i efektywnej realizacji zadań Działu, nadzór nad podejmowaniem działań w zakresie zapewnienia długoterminowej zdolności serwisowania eksploatowanych urządzeń elektroenergetycznych, nadzór nad...