Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Płock    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania Dyrektora ds. rozwoju biznesu: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Sieci

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z kadrą zarządzającą, w tym z Zarządem, w obszarze tworzenia strategii rozwoju biznesu / sieci. Współtworzenie planów konsolidacji. Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu rozwój biznesu. Usprawnianie procesu rozwoju z nastawieniem na...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Menedżer ds. Rozwoju (Business Development Manager) Warszawa
National Key Account Manager / Business Development Manager (Integrated Facility Management)

National Key Account Manager / Business Development Manager (Integrated Facility Management)

Dussmann Polska Sp. z o. o.
Warszawa
praca stacjonarna
1982 dni temu
National Key Account Manager / Business Development Manager (Integrated Facility Management)
Miejsce pracy: Warszawa

Dussmann Polska Sp. z o.o., Spółka wchodząca w skład międzynarodowego Holdingu Dussmann, wiodącego dostawcy usług IFM w Europie Środkowo-Wschodniej, do Biura Głównego w Warszawie poszukuje kandydatów/ek na poniższe stanowisko:


National Key Account Manager / Business Development Manager

(Integrated Facility Management)

Nasza misja

 

Jesteśmy międzynarodowym przedsiębiorstwem, specjalizującym się w ponad 100 usługach.
Dzięki zmotywowanym pracownikom i ukierunkowaniu na innowacje i technologię opracowujemy dostosowane do potrzeb koncepcje i rozwiązania dla naszych klientów.

 

Oferujemy:
  • Konkurencyjne warunki zatrudnienia
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w międzynarodowej organizacji
  • Niezbędne narzędzia i wysoki standard pracy
  • Świetną atmosferę pracy
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
Oczekujemy:
  • Doświadczenie w sprzedaży usług FM (technika, sprzątanie) min. 3 lata – samodzielne prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie kalkulacji i ofert handlowych, negocjowaniu zapisów umów
  • B. dobra znajomość j. angielskiego
  • Dobra obsługa MS Office – Excel, PowerPoint
  • Prawo jazdy kat. B.
Zadania:
  • Inicjowanie i prowadzenie działań handlowych związanych ze sprzedażą usług Facility Management.
  • Reprezentowanie Firmy w kontaktach handlowych z Partnerami Biznesowymi
  • Reprezentowanie Firmy na spotkaniach i konferencjach branżowych
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Nawiązywanie i budowanie długoterminowych relacji biznesowych z Klientami firmy
  • Samodzielne prezentowanie usług i portfolio Firmy oraz oferty handlowej
  • Tworzenie kalkulacji finansowych i ofert handlowych oraz nadzór nad ich tworzeniem realizowany przez innych handlowców
  • Doradztwo techniczne wobec Klientów w zakresie przygotowywania i realizacji dla nich projektów
  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Współpraca podczas procesu uruchamiania nowych kontraktów
  • Przygotowywanie koncepcji obsługi obiektu na potrzeby oferty
  • Negocjowanie umów biznesowych
 

Poznaj

Dussmann Polska Sp.z o.o.

W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.

Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.

Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.

Podobne oferty

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Płock    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania Dyrektora ds. rozwoju biznesu: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Sieci

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z kadrą zarządzającą, w tym z Zarządem, w obszarze tworzenia strategii rozwoju biznesu / sieci. Współtworzenie planów konsolidacji. Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu rozwój biznesu. Usprawnianie procesu rozwoju z nastawieniem na...