Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy - Sekretarz Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...
  • Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
  • Pracownik biurowy w dziale serwisu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
  • Pracownik Biurowy w dziale importu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Na czym polega praca? wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja dokumentów w systemie, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, kompletacja dokumentacji, sprawdzanie poprawności danych i zamówień, trzymanie terminowości dokumentacji firmowej, sporządzanie niezbędnej dokumentacji.
  • Pracownik Biurowy

    Value Engineering Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   30,50 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: drukowanie i składanie dokumentacji; dostarczanie dokumentów do urzędów i instytucji; inne prace biurowo-administracyjne
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu
    1 dni
    Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
  • Asystent biurowy / Asystentka biurowa

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
  • Pracownik biurowy z aktywną znajomością języka słowackiego lub czeskiego

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   6 400 zł brutto/mies.
    2 dni
    Opis stanowiska: zapewnianie tłumaczeń z i na język polski (tłumaczenie urzędowe nie jest wymagane) zapewnianie komunikacji ze spółką matką z siedzibą na Słowacji; wykonywanie czynności administracyjnych w dziale zakupów i/lub sprzedaży;
  • Office Support

    ISS Polska Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Przedstawianie pomysłów na usprawnienia pracy biura. Zarządzanie usługami soft-service świadczonymi dla pracowników. Przygotowywanie powiadomień dla pracowników. Przygotowywanie zamówień na artykuły papiernicze i artykuły spożywcze do biura. Przygotowywanie...
  • Pracownica / Pracownik biurowy

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi: obsługa klientów, telefonów, poczty e-mail oraz korespondencji. Rejestrowanie faktur i nadawanie im numerów. Zarządzanie dystrybucją korespondencji w biurze. Składanie zamówień na materiały biurowe. Przekazywanie dokumentów do zarządu do...
Zobacz więcej ofert pracy

Office Assistant

Międzynarodowa Organizacja ds. Migracji
Rzeszów
asystent
praca stacjonarna
1124 dni temu

Ogłoszenie numer: 7622826, from 2022-11-07

Established in 1951, IOM is the leading inter-governmental organization in the field of migration and worksv closely with governmental, intergovernmental and non-governmental partners. The International Organization for Migration (IOM) is committed to the principle that humane and orderly migration benefits migrants and society. As the leading international organization for migration, IOM acts with its partners in the international community to: assist in meeting the growing operational challenges of migration management; advance understanding of migration issues; encourage social and economic development through migration, and; uphold the human dignity and well-being of migrants.

 

IOM has been active in Poland since 2002 under an agreement with the Polish government and conducts various migration programs, including activities supporting the integration of male and female migrants into Polish society. IOM in Poland implements projects aimed at the private sector to promote ethical recruitment, respect for the rights of migrants and migrant women as well as the elimination of forced labour from value chains and the prevention of human trafficking.

Office Assistant

Location: Rzeszów

Reference No.: PLCFA22-102

 

Job description

Under the overall supervision of the Field Coordinator, and direct supervisor of the Procurement and Logistic Coordinator, the successful candidate will be responsible and accountable for managing the administration function in Rzeszow Suboffice.


Core Functions / Responsibilities:

  • Provide office, administrative and logistics support to a staff member and coordinate purchase orders of office equipment (e.g. stationery, chairs, desks, etc);
  • Make travel and hotel arrangements and prepare travel authorizations/claims for staff as required;
  • Support in arrangement for internal and external activities for IOM Rzeszow Suboffice;
  • Ensuring the smooth running and maintenance of the office, taking care of required office services;
  • Support in contracting telecommunication company and keep track of telephone/mobile phone bills of staff in the Rzeszow Suboffice, by also preparing respective payment documentation;
  • Assist fleet management with vehicles assigned to staff, keeping track of fuel invoices monitoring, and handling;
  • Contribute to t h e assessment of office buildings and support in negotiation of building/office contracts;
    Contribute to IOM Office buildings’ management, following up with service providers for the maintenance and repair of office equipment and assets;
    Collect utility bills for IOM facilities and prepare respective payment documentation;
    Support in monitoring and processing expenses of activities under RMU, preparation of regular progress reports and statistical data
  • Coordinate with IT/procurement and project teams, on t h e purchase, delivery, and tracking of relevant equipment (e.g. laptops, phones, sim cards) to staff members;
    Preparing and updating the assets list;
    Support in completing and processing documentation for all IOM staff Rzeszow suboffice;
    Ensure proper donor visibility according to the guidelines from the communication unit;
    Contribute to preparing visibility documentation for the Rzeszow suboffice (taking photos, contact with implementing partners;)
    Perform any other duty that may be assigned.

 

Requirements

Required Qualifications and Experience
Education

  • High school diploma with two years of relevant experience; or,
  • University degree with one year of relevant professional experience.

Experience and Skills

  • Proficient in Microsoft Office applications e.g. Word, Excel, PowerPoint, E-mail, Outlook;
  • Attention to detail, ability to organize paperwork in a methodical way;
  • Discreet, details and clients-oriented, patient and willingness to learn new things; and,
  • Prior work experience with international humanitarian organizations, non-government or
  • government institutions/organization in a multi-cultural setting is an advantage

Languages

  • Fluency in Polish and English (oral and written) is required. Good knowledge of other languages will be an advantage.

Required Competencies

  • IOM’s competency framework can be found at this link.

Values

  • Inclusion and respect for diversity: respects and promotes individual and cultural differences; encourages diversity and inclusion wherever possible.
  • Integrity and transparency: maintains high ethical standards and acts in a manner consistent with organizational principles/rules and standards of conduct.
  • Professionalism: demonstrates ability to work in a composed, competent and committed manner and exercises careful judgment in meeting day-to-day challenges.

Core Competencies – behavioural indicators

  • Teamwork: develops and promotes effective collaboration within and across units to achieve shared goals and optimize results.
  • Delivering results: produces and delivers quality results in a service-oriented and timely manner; is action oriented and committed to achieving agreed outcomes.
  • Managing and sharing knowledge: continuously seeks to learn, share knowledge and innovate.
  • Accountability: takes ownership for achieving the Organization’s priorities and assumes responsibility for own action and delegated work.
  • Communication: encourages and contributes to clear and open communication; explains complex matters in an informative, inspiring and motivational way.

 

Other:

IOM is committed to a diverse and inclusive environment.

This post is subject to local recruitment. Only those holding a valid residence and work permit for Poland will be eligible for consideration.

Any offer made to the candidate in relation to this vacancy notice is subject to funding confirmation.

At the time of recruitment, all candidates must disclose any known relative or spouse who works for IOM. Candidates may also be requested to provide documentary evidence of academic degree(s), professional licenses, and proof of no criminal records as relevant to the requirements of the position advertised.

Appointment will be subject to certification that the candidate is medically fit for appointment, verification of residency, visa, and authorizations by the concerned Government, where applicable.

Vaccination against COVID-19 will be required for IOM personnel who are hired or otherwise engaged by IOM. As part of the mandatory medical entry on duty clearance, candidates will be requested to provide evidence of full vaccination.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy - Sekretarz Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...
  • Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
  • Pracownik biurowy w dziale serwisu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
  • Pracownik Biurowy w dziale importu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Na czym polega praca? wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja dokumentów w systemie, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, kompletacja dokumentacji, sprawdzanie poprawności danych i zamówień, trzymanie terminowości dokumentacji firmowej, sporządzanie niezbędnej dokumentacji.
  • Pracownik Biurowy

    Value Engineering Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   30,50 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: drukowanie i składanie dokumentacji; dostarczanie dokumentów do urzędów i instytucji; inne prace biurowo-administracyjne
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu
    1 dni
    Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
  • Asystent biurowy / Asystentka biurowa

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
  • Pracownik biurowy z aktywną znajomością języka słowackiego lub czeskiego

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   6 400 zł brutto/mies.
    2 dni
    Opis stanowiska: zapewnianie tłumaczeń z i na język polski (tłumaczenie urzędowe nie jest wymagane) zapewnianie komunikacji ze spółką matką z siedzibą na Słowacji; wykonywanie czynności administracyjnych w dziale zakupów i/lub sprzedaży;
  • Office Support

    ISS Polska Sprawdzona firma   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Przedstawianie pomysłów na usprawnienia pracy biura. Zarządzanie usługami soft-service świadczonymi dla pracowników. Przygotowywanie powiadomień dla pracowników. Przygotowywanie zamówień na artykuły papiernicze i artykuły spożywcze do biura. Przygotowywanie...
  • Pracownica / Pracownik biurowy

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi: obsługa klientów, telefonów, poczty e-mail oraz korespondencji. Rejestrowanie faktur i nadawanie im numerów. Zarządzanie dystrybucją korespondencji w biurze. Składanie zamówień na materiały biurowe. Przekazywanie dokumentów do zarządu do...