Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Pracownik w zespole wierzytelności spornych

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat
    6 godz.
    W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
  • Pracownik Biurowy

    Remondis Bydgoszcz SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OPIS STANOWISKA: koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,...
  • Pracownik Biurowy / Kierownik Biura

    DAMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, ul. Atlasowa 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik biurowy

    Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.   Gdańsk, Kokoszki ul. Geodetów 9    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Bieżąca obsługa klientów w hurtowni (podstawowe doradztwo, sprzedaż, przyjmowanie zamówień) Poprawne prowadzenie obsługi dokumentacji sprzedażowej Wystawienie korekt Wprowadzanie dokumentów do obiegu Wykonywanie prac administracyjnych związanych ze sprawnym funkcjonowaniem biura...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Zobacz więcej ofert pracy

Office Assistant

Międzynarodowa Organizacja ds. Migracji
Rzeszów
asystent
praca stacjonarna
554 dni temu

Ogłoszenie numer: 7622826, from 2022-11-07

Established in 1951, IOM is the leading inter-governmental organization in the field of migration and worksv closely with governmental, intergovernmental and non-governmental partners. The International Organization for Migration (IOM) is committed to the principle that humane and orderly migration benefits migrants and society. As the leading international organization for migration, IOM acts with its partners in the international community to: assist in meeting the growing operational challenges of migration management; advance understanding of migration issues; encourage social and economic development through migration, and; uphold the human dignity and well-being of migrants.

 

IOM has been active in Poland since 2002 under an agreement with the Polish government and conducts various migration programs, including activities supporting the integration of male and female migrants into Polish society. IOM in Poland implements projects aimed at the private sector to promote ethical recruitment, respect for the rights of migrants and migrant women as well as the elimination of forced labour from value chains and the prevention of human trafficking.

Office Assistant

Location: Rzeszów

Reference No.: PLCFA22-102

 

Job description

Under the overall supervision of the Field Coordinator, and direct supervisor of the Procurement and Logistic Coordinator, the successful candidate will be responsible and accountable for managing the administration function in Rzeszow Suboffice.


Core Functions / Responsibilities:

  • Provide office, administrative and logistics support to a staff member and coordinate purchase orders of office equipment (e.g. stationery, chairs, desks, etc);
  • Make travel and hotel arrangements and prepare travel authorizations/claims for staff as required;
  • Support in arrangement for internal and external activities for IOM Rzeszow Suboffice;
  • Ensuring the smooth running and maintenance of the office, taking care of required office services;
  • Support in contracting telecommunication company and keep track of telephone/mobile phone bills of staff in the Rzeszow Suboffice, by also preparing respective payment documentation;
  • Assist fleet management with vehicles assigned to staff, keeping track of fuel invoices monitoring, and handling;
  • Contribute to t h e assessment of office buildings and support in negotiation of building/office contracts;
    Contribute to IOM Office buildings’ management, following up with service providers for the maintenance and repair of office equipment and assets;
    Collect utility bills for IOM facilities and prepare respective payment documentation;
    Support in monitoring and processing expenses of activities under RMU, preparation of regular progress reports and statistical data
  • Coordinate with IT/procurement and project teams, on t h e purchase, delivery, and tracking of relevant equipment (e.g. laptops, phones, sim cards) to staff members;
    Preparing and updating the assets list;
    Support in completing and processing documentation for all IOM staff Rzeszow suboffice;
    Ensure proper donor visibility according to the guidelines from the communication unit;
    Contribute to preparing visibility documentation for the Rzeszow suboffice (taking photos, contact with implementing partners;)
    Perform any other duty that may be assigned.

 

Requirements

Required Qualifications and Experience
Education

  • High school diploma with two years of relevant experience; or,
  • University degree with one year of relevant professional experience.

Experience and Skills

  • Proficient in Microsoft Office applications e.g. Word, Excel, PowerPoint, E-mail, Outlook;
  • Attention to detail, ability to organize paperwork in a methodical way;
  • Discreet, details and clients-oriented, patient and willingness to learn new things; and,
  • Prior work experience with international humanitarian organizations, non-government or
  • government institutions/organization in a multi-cultural setting is an advantage

Languages

  • Fluency in Polish and English (oral and written) is required. Good knowledge of other languages will be an advantage.

Required Competencies

  • IOM’s competency framework can be found at this link.

Values

  • Inclusion and respect for diversity: respects and promotes individual and cultural differences; encourages diversity and inclusion wherever possible.
  • Integrity and transparency: maintains high ethical standards and acts in a manner consistent with organizational principles/rules and standards of conduct.
  • Professionalism: demonstrates ability to work in a composed, competent and committed manner and exercises careful judgment in meeting day-to-day challenges.

Core Competencies – behavioural indicators

  • Teamwork: develops and promotes effective collaboration within and across units to achieve shared goals and optimize results.
  • Delivering results: produces and delivers quality results in a service-oriented and timely manner; is action oriented and committed to achieving agreed outcomes.
  • Managing and sharing knowledge: continuously seeks to learn, share knowledge and innovate.
  • Accountability: takes ownership for achieving the Organization’s priorities and assumes responsibility for own action and delegated work.
  • Communication: encourages and contributes to clear and open communication; explains complex matters in an informative, inspiring and motivational way.

 

Other:

IOM is committed to a diverse and inclusive environment.

This post is subject to local recruitment. Only those holding a valid residence and work permit for Poland will be eligible for consideration.

Any offer made to the candidate in relation to this vacancy notice is subject to funding confirmation.

At the time of recruitment, all candidates must disclose any known relative or spouse who works for IOM. Candidates may also be requested to provide documentary evidence of academic degree(s), professional licenses, and proof of no criminal records as relevant to the requirements of the position advertised.

Appointment will be subject to certification that the candidate is medically fit for appointment, verification of residency, visa, and authorizations by the concerned Government, where applicable.

Vaccination against COVID-19 will be required for IOM personnel who are hired or otherwise engaged by IOM. As part of the mandatory medical entry on duty clearance, candidates will be requested to provide evidence of full vaccination.

Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Pracownik w zespole wierzytelności spornych

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat
    6 godz.
    W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
  • Pracownik Biurowy

    Remondis Bydgoszcz SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OPIS STANOWISKA: koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich,...
  • Pracownik Biurowy / Kierownik Biura

    DAMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, ul. Atlasowa 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik biurowy

    Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.   Gdańsk, Kokoszki ul. Geodetów 9    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Bieżąca obsługa klientów w hurtowni (podstawowe doradztwo, sprzedaż, przyjmowanie zamówień) Poprawne prowadzenie obsługi dokumentacji sprzedażowej Wystawienie korekt Wprowadzanie dokumentów do obiegu Wykonywanie prac administracyjnych związanych ze sprawnym funkcjonowaniem biura...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;