Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Menedżer / Menadżerka serwisu posprzedażowego

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    kompleksowe zarządzanie obszarem obsługi posprzedażowej w strukturach wielozakładowych na terenie Polski, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i serwisowymi od zgłoszenia do zamknięcia sprawy, koordynacja pracy zespołów wewnętrznych oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami serwisowymi i...
  • Kierownik / Kierowniczka Obsługi Posprzedażowej

    Roca Polska Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kierownik/-niczka Obsługi Posprzedażowej będzie odpowiedzialny / -a za integrację działów obsługi posprzedażowej w dwóch zakładach Grupy w Polsce oraz za zarządzanie całością procesów posprzedażowych w imieniu wszystkich podmiotów w Polsce. Zakres obowiązków: Całościowe...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
Zobacz więcej ofert pracy

Office Coordinator

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
3379 dni temu

Our Client is a Danish research-driven pharmaceutical company. They are the world leader in prevention, diagnosis and treatment of allergies. Currently for Cracow Business Centre, established in 2014, we are looking for a candidate for a position of:

Office Coordinator
Kraków
Nr ref.: 5772

Requirements:

  • Experience as administrative assistant/receptionist;
  • Excellent verbal and written communications skills
  • Fluent English skills
  • Strong organizational skills
  • Team work and pro-active attitude
  • Excellent communicator
  • Dedication and accuracy
  • Honest, trustworthy and respectful
  • Possess cultural awareness and sensitivity
  • Flexible
  • Ability to maintain confidentiality concerning financial and employee files

Responsibilities:

  • Performs reception, client service, and greeting/screening duties (includes: answering phones, directing calls/taking messages when necessary, establishing purpose of visit and directs visitors as necessary)
  • Facilitate meetings, manage calendars, organize business trips, etc.
  • Meetings organization
  • Support team events and workshops
  • Support in the administration area
  • Cooperation with suppliers and courier companies
  • Ordering office supplies
  • Support in organization of first day of work for new joiners
  • HR Administration Support
  • Taking care of the appearance of the office

We offer:

  • Position fitted to your knowledge and skills
  • Development path into HR area
  • Work close to the decision-making process in a dynamic and pleasant work atmosphere
  • Full time employment contract with attractive compensation and flexible working hours
  • Rich social package (private health care, life insurance, Benefit Systems card, tickets to cinema, fruits in the office)
  • We give you phone, laptop, and cover additional certificates / courses/ studies costs
  •  As a mid-sized global organization, we have the means to help you grow, but ensure that you will not get lost in the crowd
 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Menedżer / Menadżerka serwisu posprzedażowego

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    kompleksowe zarządzanie obszarem obsługi posprzedażowej w strukturach wielozakładowych na terenie Polski, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i serwisowymi od zgłoszenia do zamknięcia sprawy, koordynacja pracy zespołów wewnętrznych oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami serwisowymi i...
  • Kierownik / Kierowniczka Obsługi Posprzedażowej

    Roca Polska Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kierownik/-niczka Obsługi Posprzedażowej będzie odpowiedzialny / -a za integrację działów obsługi posprzedażowej w dwóch zakładach Grupy w Polsce oraz za zarządzanie całością procesów posprzedażowych w imieniu wszystkich podmiotów w Polsce. Zakres obowiązków: Całościowe...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...