Najnowsze oferty pracy

  • Office administrator

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Dealing with Polish authorities, suppliers; Managing real estate assets; Assisting MGT & colleagues with ongoing projects; Internal controller tasks; Relations with foreign suppliers, world wide; Limited invoicing tasks; Limited bookkeeping tasks (training will be provided) Debitor follow-up;...
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Office Administration Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your responsibilities: managing office space and maintain office supply inventory, facility coordination in cooperation with the landlord, dealing with external suppliers/ service providers, planning and supervising the administration budget, organizing visits and hosting company guests, organizing...
  • Koordynator Biura Obsługi Klienta

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twój zakres obowiązków: kierowanie całokształtem spraw będących w zakresie działu, organizowanie, planowanie, kontrolowanie i nadzorowanie pracy zespołu i podległych pracowników, nadzorowanie prawidłowego i terminowego wykonania przez podległych pracowników zleconych zadań,...
  • Monter instalacji fotowoltaicznych/ Elektromonter/ Brygadzista

    REEN TECHNOLOGY SP. Z O.O   zachodniopomorskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Belgia
    kierownik/koordynator / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   11 000 - 13 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Montaż konstrukcji. Instalacja paneli fotowoltaicznych. Montaż tras kablowych DC,AC. Montaż inwerterów.
  • Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego

    Biuro Zarządu Orbis   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twoja misja Nadzorowanie procedur w ramach polityki rachunkowej, kontrola nad wprowadzaniem danych do systemu finansowo-księgowego; Analiza danych i raportów finansowych w oparciu o obowiązujące standardy; Kontrola poprawności sald kont księgowych; Organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    REVERA Polska - consultancy support for technology companies in Poland and the EU. The international legal group REVERA has over 25 years of successful experience in the market and currently operates offices in fifths countries around the world - Poland, Cyprus, Georgia, Belarus and Kazakhstan. The...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Spółka Komandytowa   Cedry Małe    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Zastępca Kierownika Działu (Biuro, Wyposażenie, Sezon)

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Gdynia, ul. Hutnicza 8    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
  • Koordynator Działu Obsługi Pacjenta w Stomatologii

    LUX MED Sp. z o.o.   Gliwice, ul. ks. H. Hlubka 4    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    2 dni
    Praca w nowy Centrum LUX MED Stomatologia przy ulicy ks. Herberta Hlubka 4 w Gliwicach. Twoją rolą będzie: koordynowanie pracy podległego zespołu Działu Obsługi Pacjenta, nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwym wykonywaniem obowiązków przez pracowników działu zgodnie procedurami i...
Zobacz więcej ofert pracy

Office Coordinator

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Szczecin
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
771 dni temu
Office Coordinator
Miejsce pracy: Szczecin

Coloplast develops products and services that make life easier for people with very personal and private medical conditions. In Coloplast Business Centre we are responsible for global financial operations, orders administration, HR and IT support, marketing & data analysis activities, and many others. If you have the right profile and the right amount of curiosity and ambition you can be a part of this exciting challenge. Curiosity works here!


About the department

The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland. It is a part of HR & Administration department where we provide a variety of HR services to the whole CPBC organization, including all office and facility management.

 

About the job

Office Coordinator provides facility support services in order to ensure efficiency and effectiveness within CPBC office. The role is to oversee all activities inside a building, addressing supply needs, making sure that health and safety standards are met and arranging for repairs when needed. It is responsible for office space, contracts, renovations and repairs as well as transferring employees between spaces.
 

Your responsibilities
  • Managing equipment and supply needs (incl. furniture, telecommunications, kitchen appliances, office equipment and supplies, climate control)
  • Coordinating and managing office space move of employees and assets
  • Coordinating and monitoring of adaptation, renovation and other works carried out at CPBC in terms of their compliance with the building regulations, adopted safety rules and fire protection instructions
  • Cooperating with building administrator, technical building service, cleaning services, office suppliers, landlord and property managers
  • Arranging works with suppliers and contractors, overseeing delivery and management of all outsourced contracts
  • Reception duties as required, including break, holiday coverage etc. (Receptionist back-up)
  • Documenting processes, keeping maintenance records and budget spending
  • Furniture stock ordering and management, identify needs for repairs or renovations
  • Managing the clear desk policy and regular office floor sweeps
  • Assist in finding new suppliers, participating in meetings with them and negotiating terms
  • Prepare annual property budget, reconciling monthly expenses against the budget, review and approve invoices
Requirements 
  • 2+ years of experience in office administration, reception handling, other administrative roles
  • Spoken and written knowledge of English (min. B2)
  • Good visualization skills and/or ability to read visualizations and office floor plans
  • Understanding of safety regulations in offices (Health and Safety qualifications - nice to have but not obligatory)
  • Good knowledge of MS Office (xls, doc, ppt, Outlook)
  • Experience in suppliers management
  • Driving license of B category (will be an advantage)
Competences
  • Self-confident, strong interpersonal and organizational skills
  • Ability to work independently
  • Problem-solving attitude
  • Ability to develop strong relationships with colleagues, management team and key stakeholders
  • Customer service skills
  • Ability to prioritize and schedule workload, time management skills
  • Strong work ethic approach
We Offer
  • No probation period – long-term contract from the start
  • Challenging tasks and growth opportunities in a motivating work environment
  • Gaining experience in an international organization
  • Opportunity to use and develop foreign languages in daily work
  • Fantastic work atmosphere full of respect and partnership
  • Internal trainings

That's not all! We have even more for you!

  • Modern workplace
  • No dress code zone
  • Great winter and summer events, and family picnics
  • Delicious coffee and fresh fruits
  • Private medical care
  • Sports card
  • Transportation co-funding
  • Restaurant card
  • Holiday bonus and occasional cards

Deadline


We will take candidates into the recruitment process continuously so do not hesitate to apply on-line via our job portal. We will close the position down once we have found the right candidate.

Please apply by sending your application in English.
If you are curious like we are, and want to know more about our company go to http://www.cpbc.pl

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 12.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.


Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.


 

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.

Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty

  • Office administrator

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Dealing with Polish authorities, suppliers; Managing real estate assets; Assisting MGT & colleagues with ongoing projects; Internal controller tasks; Relations with foreign suppliers, world wide; Limited invoicing tasks; Limited bookkeeping tasks (training will be provided) Debitor follow-up;...
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Office Administration Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your responsibilities: managing office space and maintain office supply inventory, facility coordination in cooperation with the landlord, dealing with external suppliers/ service providers, planning and supervising the administration budget, organizing visits and hosting company guests, organizing...
  • Koordynator Biura Obsługi Klienta

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twój zakres obowiązków: kierowanie całokształtem spraw będących w zakresie działu, organizowanie, planowanie, kontrolowanie i nadzorowanie pracy zespołu i podległych pracowników, nadzorowanie prawidłowego i terminowego wykonania przez podległych pracowników zleconych zadań,...
  • Monter instalacji fotowoltaicznych/ Elektromonter/ Brygadzista

    REEN TECHNOLOGY SP. Z O.O   zachodniopomorskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Belgia
    kierownik/koordynator / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   11 000 - 13 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Montaż konstrukcji. Instalacja paneli fotowoltaicznych. Montaż tras kablowych DC,AC. Montaż inwerterów.
  • Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego

    Biuro Zarządu Orbis   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twoja misja Nadzorowanie procedur w ramach polityki rachunkowej, kontrola nad wprowadzaniem danych do systemu finansowo-księgowego; Analiza danych i raportów finansowych w oparciu o obowiązujące standardy; Kontrola poprawności sald kont księgowych; Organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    REVERA Polska - consultancy support for technology companies in Poland and the EU. The international legal group REVERA has over 25 years of successful experience in the market and currently operates offices in fifths countries around the world - Poland, Cyprus, Georgia, Belarus and Kazakhstan. The...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Spółka Komandytowa   Cedry Małe    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Zastępca Kierownika Działu (Biuro, Wyposażenie, Sezon)

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Gdynia, ul. Hutnicza 8    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
  • Koordynator Działu Obsługi Pacjenta w Stomatologii

    LUX MED Sp. z o.o.   Gliwice, ul. ks. H. Hlubka 4    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    2 dni
    Praca w nowy Centrum LUX MED Stomatologia przy ulicy ks. Herberta Hlubka 4 w Gliwicach. Twoją rolą będzie: koordynowanie pracy podległego zespołu Działu Obsługi Pacjenta, nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwym wykonywaniem obowiązków przez pracowników działu zgodnie procedurami i...