Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager

    NES Global Talent   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizacja dokumentów, tworzenie i projektowanie umów, kontraktów itd., weryfikacja zgodności formalnej i organizacyjnej dokumentów) Nadzór nad obiegiem dokumentów w przedsiębiorstwie (faktury, wnioski, umowy) Prowadzenie rejestru...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    19 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystent / Asystentka Biura

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, obsługa gości zewnętrznych, rezerwacje podróży służbowych, koordynacja dostępności sal konferencyjnych....
  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    3 dni
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
  • Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego

    Biuro Zarządu Orbis   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoja misja Nadzorowanie procedur w ramach polityki rachunkowej, kontrola nad wprowadzaniem danych do systemu finansowo-księgowego; Analiza danych i raportów finansowych w oparciu o obowiązujące standardy; Kontrola poprawności sald kont księgowych; Organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu
    5 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
  • Kierownik biura klienta turystycznego

    TRAVELEX Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów na lokalnym rynku. Organizacja i koordynacja podróży służbowych, w tym rezerwacja hoteli, lotów, wynajem transportu i innych usług. Aktywne sprzedaże pakietów turystycznych i dodatkowych usług związanych z podróżami. Zapewnienie wysokiej...
  • Monter instalacji fotowoltaicznych/ Elektromonter/ Brygadzista

    REEN TECHNOLOGY SP. Z O.O   mazowieckie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Belgia
    kierownik/koordynator / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   11 000 - 13 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Montaż konstrukcji. Instalacja paneli fotowoltaicznych. Montaż tras kablowych DC,AC. Montaż inwerterów.
  • Office administrator

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Managing office; Arranging company events; Dealing with Polish authorities, suppliers; Managing real estate assets; Assisting MGT & Support with ongoing tasks; Internal controller tasks; Relations with foreign suppliers, world wide; Limited invoicing tasks; Limited bookkeeping tasks (training will...
  • Office Manager

    NES Global Talent   Wrocław    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizacja dokumentów, tworzenie i projektowanie umów, kontraktów itd., weryfikacja zgodności formalnej i organizacyjnej dokumentów) Nadzór nad obiegiem dokumentów w przedsiębiorstwie (faktury, wnioski, umowy) Prowadzenie rejestru...
Zobacz więcej ofert pracy

Office Manager

Mas Trading Sp. Z o.o. Sp. K.
Warszawa
praca stacjonarna
1244 dni temu

Ogłoszenie numer: 3914619, z dnia 2020-11-27

Kim jesteśmy?

Mas Trading dostarcza, integruje i instaluje linie pakujące: począwszy od dozowania produktu (napełnianie butelek, worków, saszetek), poprzez transport, paletyzację, aż po foliowanie palet. Nasze maszyny pracują od wielu lat w zakładach setek producentów żywności, napojów, materiałów budowlanych, produktów chemicznych.


Nasz zespół to w przeważającej większości młodzi ludzie.

 

Kogo poszukujemy?


Obecnie poszukujemy energicznej, pracowitej i sumiennej osoby na stanowisko:

Office Manager

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • dbanie o zaopatrzenie biura w mat. eksploatacyjne, składanie zamówień
  • kontakty z dostawcami i kontrahentami
  • organizacja i obsługa spotkań, konferencji, delegacji i targów
  • przygotowanie miejsc pracy dla nowych pracowników
  • optymalizacja kosztów funkcjonowania biura
  • kontrolowanie kosztów, faktur, proste analizy finansowe
  • wsparcie biura w przygotowywaniu ofert handlowych
  • wsparcie w tworzeniu strategii marketingowej firmy, w tym grafik, strategii wizualnej
  • współpraca ze wszystkimi działami w zakresie informowania, zbierania danych i raportów
  • tłumaczenie ofert handlowych, dokumentacji itp. (z jęz. angielskiego lub na jęz. angielski)
  • opieka nad firmową stroną internetową
  • inne bieżące prace biurowe, w tym obsługa korespondencji.

Wymagania

Czego bezwzględnie wymagamy?

  • biegłej znajomości języka angielskiego
  • biegłej obsługi pakietu MS Office: Excel, Word, Powerpoint, Outlook
  • perfekcyjnej znajomości języka polskiego
  • zaangażowania, odpowiedzialności, rzetelności
  • wysokiej kultury osobistej
  • chęci długofalowej współpracy
  • prawa jazdy

Co cenimy najbardziej na tym stanowisku?

  • kreatywność – zawsze jesteśmy otwarci na nowe pomysły
  • umiejętność prowadzenia działań marketingowych
  • gotowość do rozwiązywania codziennych zagadnień. Radzenie sobie z nowymi wyzwaniami
  • chęć regularnego prowadzenia strony internetowej firmy
  • chęć załatwiania spraw poza biurem
  • odwagę w działaniach
  • chęć rozwoju i ciekawość świata.

Oferujemy

Co proponujemy?

  • pewne i stałe zatrudnienie z umową o pracę. Nasza branża nie odczuwa skutków pandemii
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, rosnące wraz z nabywaniem nowych umiejętności. Opowiedz, co potrafisz, a wspólnie ustalimy warunki wynagrodzenia
  • kartę multisport. W czasach, gdy będzie jeszcze przydatna
  • miłą atmosferę butikowej firmy z młodym energicznym zespołem
  • możliwość awansu na stanowiska związane ze statutową działalnością firmy
  • samodzielność i decyzyjność w sprawach związanych z danym stanowiskiem pracy
  • możliwość zdobywania dużego doświadczenia w ramach współpracy przy projektach inżynierskich
  • możliwość nauki programów projektowych AutoCad
  • niestety jeszcze nie posiadamy owocowych czwartków. Chyba, że zorganizujesz! Lubimy zdrowe odżywianie.

Gdzie działamy?

  • nasze biuro znajduje się na granicy Bemowa i Blizne Łaszczyńskiego przy ulicy Serwisowej 3/6. Budynek The Edge 1
  • 10 minut od przystanku autobusowego
  • bezpośrednio przy obwodnicy Warszawy (S8)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Lintegra Ławski Kropiwnicki Sp.k.

Jesteśmy przedsiębiorstwem, które od ponad 25 lat wspomaga polskie zakłady produkcyjne w optymalizacji procesów pakowania.

Jako integrator wdrażający kompletne linie pakujące skupiamy się na doborze optymalnych rozwiązań dla naszych Klientów w zakresie procesu end-of-line, czyli końcówki linii produkcyjnych.

Nasze kompetencje i doświadczenie potwierdzają zrealizowane projekty we współpracy z największymi producentami urządzeń na terenie Europy.

Marka Lintegra należy do Mas Trading, a powstała jako wydzielona część przedsiębiorstwa odpowiedzialna za realizację najbardziej zaawansowanych projektów inżynieryjnych o dużej skali.

Naszymi partnerami są światowej klasy firmy dostarczające maszyny i kompletne linie do pakowania.

Zapewniamy najwyższej jakości serwis dla zrealizowanych przez nas projektów, gwarantujący bezproblemową pracę dostarczonych maszyn i urządzeń.

Dla każdego Klienta znajdziemy rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb, szukamy aż znajdziemy rozwiązania, które przyniosą sukces dla Waszej firmy.

Nasza Misja:
Wspierać i uczestniczyć w ewolucji technologicznej polskich zakładów produkcyjnych, a tym samym przyczyniać się do poprawy konkurencyjności polskiej gospodarki.

Podobne oferty

  • Office Manager

    NES Global Talent   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizacja dokumentów, tworzenie i projektowanie umów, kontraktów itd., weryfikacja zgodności formalnej i organizacyjnej dokumentów) Nadzór nad obiegiem dokumentów w przedsiębiorstwie (faktury, wnioski, umowy) Prowadzenie rejestru...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent
    19 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystent / Asystentka Biura

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, obsługa gości zewnętrznych, rezerwacje podróży służbowych, koordynacja dostępności sal konferencyjnych....
  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    3 dni
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
  • Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego

    Biuro Zarządu Orbis   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoja misja Nadzorowanie procedur w ramach polityki rachunkowej, kontrola nad wprowadzaniem danych do systemu finansowo-księgowego; Analiza danych i raportów finansowych w oparciu o obowiązujące standardy; Kontrola poprawności sald kont księgowych; Organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu
    5 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
  • Kierownik biura klienta turystycznego

    TRAVELEX Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów na lokalnym rynku. Organizacja i koordynacja podróży służbowych, w tym rezerwacja hoteli, lotów, wynajem transportu i innych usług. Aktywne sprzedaże pakietów turystycznych i dodatkowych usług związanych z podróżami. Zapewnienie wysokiej...
  • Monter instalacji fotowoltaicznych/ Elektromonter/ Brygadzista

    REEN TECHNOLOGY SP. Z O.O   mazowieckie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Belgia
    kierownik/koordynator / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   11 000 - 13 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Montaż konstrukcji. Instalacja paneli fotowoltaicznych. Montaż tras kablowych DC,AC. Montaż inwerterów.
  • Office administrator

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Managing office; Arranging company events; Dealing with Polish authorities, suppliers; Managing real estate assets; Assisting MGT & Support with ongoing tasks; Internal controller tasks; Relations with foreign suppliers, world wide; Limited invoicing tasks; Limited bookkeeping tasks (training will...
  • Office Manager

    NES Global Talent   Wrocław    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizacja dokumentów, tworzenie i projektowanie umów, kontraktów itd., weryfikacja zgodności formalnej i organizacyjnej dokumentów) Nadzór nad obiegiem dokumentów w przedsiębiorstwie (faktury, wnioski, umowy) Prowadzenie rejestru...