In Job Warsaw jest częścią Grupy InJob, międzynarodowej firmy z centralą w Weronie (Włochy) i biurami w Europie, Rosji, Azji i USA.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w zakresie rekrutacji stałych i tymczasowych oraz outsourcing pracowniczy. Możemy pochwalić się wieloma sukcesami rekrutacyjnymi zarówno na stanowiska specjalistyczne, jak i managerskie. W strukturach In Job pracuje wielu doświadczonych rekruterów, wyspecjalizowanych w poszczególnych branżach. Poprzez lata zatrudniliśmy ponad 110.000 pracowników w różnych obszarach. Dzięki długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zapewnić szeroką wiedzę o rynku i bazę ciekawych kandydatur, co z pewnością zagwarantuje sukces rekrutacyjny.
In Job Warsaw, dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży consultingowej obecnie poszukuje osoby na stanowisko:
- Nadzór nad zadaniami administracyjnymi oraz recepcją
- Przygotowywanie dokumentacji dla biura rachunkowego
- Współpraca z dostawcami i klientami, negocjowanie umów oraz utrzymywanie dobrych relacji biznesowych
- Organizacja podróży służbowych
- Tworzenie raportów
- Przygotowywanie umów współpracy z kontrahentami
- Organizacja pracy biura (zamawianie artykułów biurowych, przyjmowanie i wysyłanie poczty)
- Bardzo dobra znajomość języka włoskiego – warunek konieczny
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku administracyjno – biurowym
- Znajomość środowiska office
- Wysoki poziom komunikatywności i doskonałej organizacji pracy
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilną formę zatrudnienia