Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
For our client, a worldwide leading company with a stable position on the market, we are currently looking for a suitable candidate for the position of:
Office Supervisor
Miejsce pracy: dolnośląskie/ Wrocław
Nr Ref.: OS/05/2017/WRC/KG
RESPONSIBLITIES:
- Provide assistance for the department head
- Effectively manage the office
- Coordinate office activities
- Supervise other employees
QUALIFICATIONS:
- Experience in office management or as an assistant
- Experience in team supervision
- Very good knowledge of English
- University degree preferred
- Ability to gain, manage and edit information, create short texts
- High attention to detail, planning and organizational skills
- Good computer skills and experience with MS Office
- Experience within an international company will be an asset
WE OFFER:
- A well-recognized international employer
- High standards of workplace culture and a friendly environment
- Stable employment with a regular job contract
- Attractive salary and additional benefits
- Personal and professional development
- Participation in building a strong European brand
- Modern campus with many facilities, including sports and leisure areas
This is a permanent job offer.