POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Uczestnictwo w przygotowaniu oraz wdrożeniu Planów Kanałowych dla podległych Kanałów Sprzedaży, które zapewnią osiągniecie planowanej dystrybucji, wielkości sprzedaży, odpowiednich zapasów w sklepie, jak...
Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Your responsibilities include, but are not limited to: Stakeholder Management: Identify key internal stakeholders and develop effective communication and relationship strategies, collaborating with senior leaders and teams. Communication Strategies: Design and implement communication plans aligned...
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
24 godz.
Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...
Grupa Kloepfel zajmuje się wysoko wyspecjalizowanymi usługami dla biznesu oraz handlem. Siedziba firmy mieści się w Dusseldorf w Niemczech, natomiast nasze oddziały znajdują się m.in. w Polsce, na Słowacji, w Czechach czy Austrii.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko
On-line marketing manager
Miejsce pracy: Warszawa
NASZE WYMAGANIA:
doświadczenie w prowadzeniu kampanii za pomocą social media, tj Instagram, Facebook,
doświadczenie we współpracy z blogerami i youtuberami,
doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek,
mile widziane doświadczenie międzynarodowe w prowadzeniu kampanii on-line,
zorientowanie na cel, umiejętność pracy w zespole,
obszar doświadczenia obejmujący life style i/lub sport, i/lub fitness, healthy food,
znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego na poziomie B2.
ZADANIA:
zarządzanie profilami w serwisach (Facebook, Instagram, LinkedIn),
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z blogerami,
nawiązywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi (w tym z agencjami marketingowymi),
analiza otoczenia konkurencyjnego w social media,
prowadzenie kampanii na social media,
promowanie produktów przy współpracy z blogerami,
współpraca z innymi działami w firmie,
analiza, raportowanie i ocenianie efektywności podejmowanych działań.
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Uczestnictwo w przygotowaniu oraz wdrożeniu Planów Kanałowych dla podległych Kanałów Sprzedaży, które zapewnią osiągniecie planowanej dystrybucji, wielkości sprzedaży, odpowiednich zapasów w sklepie, jak...
Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Your responsibilities include, but are not limited to: Stakeholder Management: Identify key internal stakeholders and develop effective communication and relationship strategies, collaborating with senior leaders and teams. Communication Strategies: Design and implement communication plans aligned...
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
24 godz.
Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...