Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Online Marketing Manager

Formanway
Warszawa
starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
1529 dni temu

Dla naszego Klienta, wiodącego producenta zapachów, poszukujemy osoby na stanowisko:

Online Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 49/2021

 

Zadania:

  • Tworzenie planów strategii online dla produktów i rozwiązań oraz ich wdrożenie (kanały, formy, sprzedaż, nowe narzędzia etc.), przekładanie potrzeb biznesu na narzędzia w digital
  • Analiza wyników działań marketingowych w kanale digital, analiza działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, rekomendacje
  • Analiza efektywności prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji oraz ich ocena pod kątem wzrostu sprzedaży i udziałów rynkowych, rekomendacje
  • Analiza trendów i zachowań grup docelowych w Internecie
  • Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym - online
  • Aktywne budowanie pozycjonowania marki oraz raportowanie efektów podjętych działań
  • Rozwijanie nowoczesnych narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż oraz pozyskiwanie klientów
  • Nadzór nad firmami prowadzącymi social media
  • Zarządzanie stroną WWW: content oraz nadzór techniczny nad poprawnością działania witryny, rozwój zgodnie z celami biznesowymi
  • Strategiczne planowanie i realizacja kampanii reklamowych (Google Ads i Facebook Ads) / nadzór firmy zajmującej się kampaniami
  • Nadzór nad tworzeniem treści w oparciu o zasady optymalizacji contentowej oraz cele biznesowe (SEO)
  • Bieżąca współpraca z agencjami SEM, SEO, contentowymi
  • Planowanie kampanii Google Ads w połączeniu z Facebook i Instagram, kampanie e-mailowe
  • Administracja 24/7 kampanii oraz nadzorowanie prac grafików (banery)
  • Realizacja projektów z zakresu e-commerce
  • Realizacja celów w oparciu o ROI i budżet / rekomendacja budżetu
  • Tworzenie raportów z przeprowadzenia kampanii (CPC, CTR, koszt konwersji)

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane: marketing, zarządzanie lub pokrewne
  • 3 lata doświadczenia w realizacji działań z obszaru marketingu online w tym Google Ads i Facebook Ads
  • Bardzo dobra znajomość Google Analytics, panel Google Ads (mile widziane certyfikaty Qualified Google Advertising, Professional, Google Analytics Individual Qualification, znajomość Google Tag Manager) oraz LinkedIN Ads
  • Znajomość zagadnień z zakresu SEO
  • Znajomość CPM, CPC, CPL, CPS, ROI i zależności między nimi
  • Wiedza w zakresie zarządzania marką, budowania wartości marki oraz lojalności klientów wobec marki, pozycjonowania i różnicowania marki
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną, codzienną komunikację, poziom min. B2
  • Wysokie umiejętności organizacyjne oraz koordynacyjne, analityczne myślenie
  • Wiedza w zakresie e-mail marketingu i marketing automation
  • Znajomość narzędzi monitorujących trendy
  • Chęć do poszukiwań nowych możliwości marketingowych
  • Pozytywne nastawienie i energia

Firma oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Samodzielność i możliwości rozwoju zawodowego
  • Ciekawą i ambitną pracę w gronie profesjonalistów
  • Udział w niepowtarzalnych projektach dla wiodących marek
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Dobrą atmosferę pracy i inspirujące otoczenie
  • Kursy doszkalające
W celu wzięcia udziału w rekrutacji należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w tej rekrutacji. W innym przypadku Państwa aplikacja zostanie usunięta z systemu.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...