specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 dni
Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaKatowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
23 godz.
Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Kraków, ul. Willowe 28 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaKraków, ul. Willowe 28
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
23 godz.
Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Kraków, ul. Willowe 28 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
Do Twoich zadań będzie należeć udzielanie pierwszej linii wsparcia IT, w tym konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz szybka reakcja na zgłoszenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie kluczową infrastrukturą IT: domeną, serwerownią oraz centralnie...
Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Apleona HSG jest wiodącą firmą w branży zintegrowanych usług facility management, oferującą kompleksową obsługę nieruchomości (zarządzanie techniką i infrastrukturą budynku) oraz utrzymaniem ruchu. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy pracowników do obsługiwanych zakładów przemysłowych na stanowisko:
Operator Helpdesk / BMS (K/M)
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków:
Praca dla studenta - 1/2 etatu
Osoba zatrudniona na stanowisku Operator Helpdesk/BMS będzie odpowiedzialna za:
Obsługę zgłoszeń od Klienta w systemie SAP;
Obsługę zleceń serwisowych i przeglądów w systemie SAP;
Obsługę i monitoring systemu BMS;
Przygotowywanie cyklicznych raportów w systemie SAP.
Nasze wymagania:
Oczekiwania wobec Kandydatów:
Mile widziana znajomość systemu SAP lub innych systemów ERP;
Zaangażowanie, dokładność, systematyczność;
Mile widziani studenci kierunków technicznych (elastyczny grafik, możliwa praca w weekendy).
Oferujemy:
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (1/2 lub 3/4 etatu);
Elastyczny grafik, możliwa praca w weekendy;
Prywatną opiekę medyczną;
Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach;
Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS;
Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 dni
Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaKatowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
23 godz.
Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Kraków, ul. Willowe 28 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaKraków, ul. Willowe 28
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
23 godz.
Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Kraków, ul. Willowe 28 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
Do Twoich zadań będzie należeć udzielanie pierwszej linii wsparcia IT, w tym konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz szybka reakcja na zgłoszenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie kluczową infrastrukturą IT: domeną, serwerownią oraz centralnie...
Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...