Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Telefoniczny Doradca Klienta

    Unique People sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    6 dni
    ZADANIA: Telefoniczny kontakt z klientem sieci telekomunikacyjnej, Badanie potrzeb klienta, Przygotowywanie i aktualizacja oferty sprzedażowej.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Doradca Agenta

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do głównych zadań Doradcy Agenta należeć będzie m.in.: Wsparcie techniczne dla agencji sprzedaży i biur własnych; Pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów operacyjnych; Prowadzenie korespondencji mailowej dotyczącej zapytań produktowych z agentami turystycznymi i biurami własnymi;
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Technical customer support specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Customer Care Specialist with Bulgarian

    SGS Global Business Services Europe Sp. z o.o.   Katowice, Graniczna 54    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Main tasks: Providing support to customer inquiries by responding to customer calls, emails and/or chatsAnalyzing and processing customer claims Ensuring that process workflow is effective and client expectations related to meeting SLA/KPIs are always met Helping to navigate customers through the...
  • Konsultant Telefoniczny

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z niemieckim (czaty i maile)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez czat oraz mail; Udzielanie informacji dotyczących statusów zamówień oraz dostaw; Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów; Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta; Współpraca z innymi działami firmy w celu...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Katowice
Operator numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Operator numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Śląski Urząd Wojewódzki
Katowice
praca stacjonarna
1960 dni temu

Ogłoszenie numer: 2148383, z dnia 2018-11-15

Śląski Urząd Wojewódzki

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

Operator numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

Miejsce wykonywania pracy:
Katowice
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie informacji o zdarzeniach, klęskach żywiołowych, katastrofach i innych zagrożeniach zgłaszanych na numery alarmowe w celu niezwłocznego przekazania ich do dyspozytorów służb ratowniczych;
  • Obsługa specjalistycznych urządzeń technicznych oraz systemów łączności stanowiących wyposażenie centrum powiadamiania ratunkowego w celu utrzymania w stałej gotowości systemu przekazywania danych;
  • Wymiana informacji z pozostałymi centrami, stanowiskami służb ratowniczych, centrami zarządzania kryzysowego w celu zapewnienia właściwego przebiegu działań ratowniczych i akcji oraz prowadzenia medycznych czynności ratunkowych;
  • Prowadzenie baz danych i baz teleadresowych (w tym między innymi dotyczących podmiotów ratowniczych) w celu zapewnienia bieżącej aktualizacji zawartych w nich informacji.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca w siedzibie Urzędu;
  • Praca w systemie zmianowym 12/24h, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele i święta;
  • Stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy;
  • Praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie;
  • Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej;
  • Oświetlenie z przewagą sztucznego oraz dzienne;
  • Pomieszczenia przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Wymagania

Niezbędne:

  • Wykształcenie: co najmniej średnie;
  • Znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym;
  • Znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
    o ochronie przeciwpożarowej, o Policji; o systemie powiadamiania ratunkowego;
  • Znajomość rozporządzenia MAiC w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego oraz w sprawie szkoleń operatorów numerów alarmowych;
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym szybkie pisanie na klawiaturze;
  • Umiejętność skutecznej komunikacji i precyzyjnego przekazywania informacji;
  • Odporność na stres;
  • Umiejętność działania w sytuacjach trudnych i nieprzewidywalnych;
  • Umiejętność obsługi klienta (w tym klienta trudnego);
  • Dyspozycyjność.

Wymagania dodatkowe:

  • Znajomość innego dodatkowego (niż deklarowanego) języka obcego na poziomie komunikatywnym;
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych;
  • Doświadczenie na stanowisku operatora Call Center.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys i list motywacyjny;
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz wymagane doświadczenie zawodowe;
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Telefoniczny Doradca Klienta

    Unique People sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    6 dni
    ZADANIA: Telefoniczny kontakt z klientem sieci telekomunikacyjnej, Badanie potrzeb klienta, Przygotowywanie i aktualizacja oferty sprzedażowej.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów i udzielanie im profesjonalnych informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Dbałość o pozytywny wizerunek marki; Rejestrowanie pracy w systemie CRM;
  • Doradca Agenta

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do głównych zadań Doradcy Agenta należeć będzie m.in.: Wsparcie techniczne dla agencji sprzedaży i biur własnych; Pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów operacyjnych; Prowadzenie korespondencji mailowej dotyczącej zapytań produktowych z agentami turystycznymi i biurami własnymi;
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Technical customer support specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Customer Care Specialist with Bulgarian

    SGS Global Business Services Europe Sp. z o.o.   Katowice, Graniczna 54    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Main tasks: Providing support to customer inquiries by responding to customer calls, emails and/or chatsAnalyzing and processing customer claims Ensuring that process workflow is effective and client expectations related to meeting SLA/KPIs are always met Helping to navigate customers through the...
  • Konsultant Telefoniczny

    Praca.pl Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, Dbanie o wysoki standard obsługi klienta, Wprowadzanie danych klienta do systemu.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z niemieckim (czaty i maile)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez czat oraz mail; Udzielanie informacji dotyczących statusów zamówień oraz dostaw; Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów; Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta; Współpraca z innymi działami firmy w celu...