Zadania:
• Wsparcie klientów niemieckojęzycznych poprzez obsługę połączeń przychodzących
• Organizacja świadczeń assistance
• Poszukiwanie najlepszych sposobów rozwiązania problemu przed którym stanął klient przy pomocy dostępnych narzędzi
• Budowanie długofalowych relacji z klientem
• Prowadzenie rozmów i korespondencji z partnerami firmy na świecie
Wymagania:
• Biegła znajomość języka niemieckiego min. C1
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
• Rozwinięte zdolności interpersonalne
• Wielozadaniowość
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów
• Codzienny kontakt z językami obcymi
• Atrakcyjna lokalizacja - centrum Warszawy
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.