Najnowsze oferty pracy

  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    23 godz.
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Umów

    Masterlease   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Główne czynności: Obsługa umów, modyfikacje harmonogramów, zmiany formalno-prawne, Prowadzenie korespondencji z Klientami, Bieżąca obsługa klienta. Wymagania: Wykształcenie średnie lub osoby w trakcie studiów, Predyspozycje do pracy z Klientem, Samodzielność, skrupulatność,...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Umów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie umowami i harmonogramami, Korespondencja z klientami, Codzienna obsługa klientów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk na czas szkoleń, później możliwa jest praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist - Danish Speaker

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About the job: Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Logistyki

    Aptiv   Gdańsk, Ul. Nowatorów 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Obsługa zamówień klienta; Obsługa portali klientów; Obsługa reklamacji i zwrotów od klientów; Współpraca z innymi działami w firmie, celu realizacji dostaw do klienta; Znajomość i respektowanie procedur i instrukcji jakościowych w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Specjalista ds. Obsługi Klienta Gdańsk
Order Management Specialist with Italian

Order Management Specialist with Italian

Accenture Sp. z o. o.
Gdańsk
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
569 dni temu
Order Management Specialist with Italian
Gdańsk
Nr ref.: 10182302

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services — all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 674,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Visit us at www.accenture.com.

 

Operations drives business value and outcomes to advance our clients on their journey to intelligent operations through our innovative operating engine — SynOps. We transform business processes to achieve sustainable growth by optimizing people, technology, data and intelligence.

What will you do?


As Order Management Analyst you'll be responsible for: 

  • Management of Product & Distribution Complaint  
  • Returns Processing 
  • Delivery Management 
  • Customer Master Management 
  • Customer Order Intake and Processing  
  • Order Errors / Exception Management 
  • Order Validation 
  • Performing Billing & Invoicing 
  • Verbal and written communication with Customers
What do we expect?
  • Previous experience in customer service role (Order Management Process preferred) would be an asset
  • Knowledge of OTC – Order Management life cycle, SAP order processing and understanding of SOX Process Control 
  • Strong interpersonal & communication skills and ability to maintain professional business contact 
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in Italian
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively, an equivalent progressive working experience 
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task 
  • Understanding of Supply Chain and DSCSA regulation requirements (nice to have)
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.

  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.

  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.

  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  

  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life. 

  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.

  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services — all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 674,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Visit us at www.accenture.com.

 

Operations drives business value and outcomes to advance our clients on their journey to intelligent operations through our innovative operating engine — SynOps. We transform business processes to achieve sustainable growth by optimizing people, technology, data and intelligence.

What will you do?


As Order Management Analyst you'll be responsible for: 

  • Management of Product & Distribution Complaint  
  • Returns Processing 
  • Delivery Management 
  • Customer Master Management 
  • Customer Order Intake and Processing  
  • Order Errors / Exception Management 
  • Order Validation 
  • Performing Billing & Invoicing 
  • Verbal and written communication with Customers
What do we expect?
  • Previous experience in customer service role (Order Management Process preferred) would be an asset
  • Knowledge of OTC – Order Management life cycle, SAP order processing and understanding of SOX Process Control 
  • Strong interpersonal & communication skills and ability to maintain professional business contact 
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in Italian
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively, an equivalent progressive working experience 
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task 
  • Understanding of Supply Chain and DSCSA regulation requirements (nice to have)
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.

  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.

  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.

  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  

  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life. 

  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.

  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Check out all our job vacancies at our website: www.accenture.pl/operationswarsaw

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Poznaj

Accenture Sp. z o.o.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.

W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Podobne oferty

  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    23 godz.
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Umów

    Masterlease   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Główne czynności: Obsługa umów, modyfikacje harmonogramów, zmiany formalno-prawne, Prowadzenie korespondencji z Klientami, Bieżąca obsługa klienta. Wymagania: Wykształcenie średnie lub osoby w trakcie studiów, Predyspozycje do pracy z Klientem, Samodzielność, skrupulatność,...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Umów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie umowami i harmonogramami, Korespondencja z klientami, Codzienna obsługa klientów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk na czas szkoleń, później możliwa jest praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist - Danish Speaker

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About the job: Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Logistyki

    Aptiv   Gdańsk, Ul. Nowatorów 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Obsługa zamówień klienta; Obsługa portali klientów; Obsługa reklamacji i zwrotów od klientów; Współpraca z innymi działami w firmie, celu realizacji dostaw do klienta; Znajomość i respektowanie procedur i instrukcji jakościowych w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.