Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
Twoje zadania: Prowadzenie procesu identyfikacji, tworzenia i wdrażania tematów i inicjatyw strategii HR dla wszystkich jednostek organizacyjnych; Zapewnienie proaktywnego i strukturalnego przetwarzania zagadnień ad hoc, a także strategicznych (np. zatrzymanie pracowników, planowanie sukcesji,...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami. Badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań. Zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO. Stała współpraca z...
Klient portalu Praca.pl
Świdnica
praca stacjonarna
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat 13 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj bez CV
10 dni
Organizowanie czasu pracy własnej oraz podległych pracowników, Zamawianie towaru, Przyjmowanie dostaw, Tworzenie grafików dla podległych pracowników, Nadzorowanie pracy podległych pracowników, Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Nadzorowanie wyników handlowych, Dbanie o dalszy rozwój obrotów.
kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Twój zakres obowiązków Prowadzenie i zarządzanie sklepem Relay (art. spożywcze, alkohol, prasa, akcesoria) Realizacja sprzedaży w sklepie; Dbanie o profesjonalną obsługę Klienta; Budowanie i zarządzanie Zespołem;
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie analizy procesowej, biznesowej we właściwych obszarach - prowadzenie prac analitycznych we współpracy zespołem deweloperskim i z Product Ownerem. Weryfikacja potrzeb biznesowych pod kątem możliwości implementacji w systemie. Analiza potrzeb biznesowych i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania na stanowisku pracy: pozyskiwanie wymagań biznesowych od konsultantów funkcjonalnych, analiza wymagań biznesowych, szacowanie czasu realizacji projektu, programowanie ABAP.
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem budżetowym i nadzór nad przygotowywaniem planów budżetowych w krótkiej i średniej perspektywie; Sprawowanie kompleksowego nadzoru finansowego nad wybranymi projektami; Przygotowywanie prezentacji dla celów zarządczych i analiz ad-hoc; Utworzenie...
Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie.
Razem z naszymi partnerami prowadzącymi placówki partnerskie dbamy o potrzeby i satysfakcję klientów indywidualnych, dostarczając im produkty i usługi bankowe. Ponadto, realizując ambicję bycia bankiem przyjaznym i bliskim, współpracujemy wyłącznie z osobami o wysokiej kulturze osobistej i etyce zawodowej, przedsiębiorczymi, dla których kluczem do sukcesu jest zaufanie klienta.
Poszukujemy do współpracy w roli:
Partnera prowadzącego Placówkę Partnerską
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice
Twoja rola
kompleksowo zarządzasz placówką partnerską doradzasz w zakresie produktów i usług bankowych
pozyskujesz nowych Klientów
sprzedajesz produkty bankowe zgodnie z potrzebami Klienta
godnie reprezentujesz bank w kontaktach z klientami
przestrzegasz regulacji prawnych oraz standardów obsługi klienta przyjętych w banku
Twoje Doświadczenie i Umiejętności
masz zarejestrowaną własną firmę lub jesteś gotowy rozpocząć własną działalność gospodarczą
posiadasz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
Twoje zadania: Prowadzenie procesu identyfikacji, tworzenia i wdrażania tematów i inicjatyw strategii HR dla wszystkich jednostek organizacyjnych; Zapewnienie proaktywnego i strukturalnego przetwarzania zagadnień ad hoc, a także strategicznych (np. zatrzymanie pracowników, planowanie sukcesji,...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami. Badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań. Zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO. Stała współpraca z...
Klient portalu Praca.pl
Świdnica
praca stacjonarna
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat 13 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj bez CV
10 dni
Organizowanie czasu pracy własnej oraz podległych pracowników, Zamawianie towaru, Przyjmowanie dostaw, Tworzenie grafików dla podległych pracowników, Nadzorowanie pracy podległych pracowników, Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Nadzorowanie wyników handlowych, Dbanie o dalszy rozwój obrotów.
kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Twój zakres obowiązków Prowadzenie i zarządzanie sklepem Relay (art. spożywcze, alkohol, prasa, akcesoria) Realizacja sprzedaży w sklepie; Dbanie o profesjonalną obsługę Klienta; Budowanie i zarządzanie Zespołem;
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie analizy procesowej, biznesowej we właściwych obszarach - prowadzenie prac analitycznych we współpracy zespołem deweloperskim i z Product Ownerem. Weryfikacja potrzeb biznesowych pod kątem możliwości implementacji w systemie. Analiza potrzeb biznesowych i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania na stanowisku pracy: pozyskiwanie wymagań biznesowych od konsultantów funkcjonalnych, analiza wymagań biznesowych, szacowanie czasu realizacji projektu, programowanie ABAP.
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem budżetowym i nadzór nad przygotowywaniem planów budżetowych w krótkiej i średniej perspektywie; Sprawowanie kompleksowego nadzoru finansowego nad wybranymi projektami; Przygotowywanie prezentacji dla celów zarządczych i analiz ad-hoc; Utworzenie...