POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Uczestnictwo w przygotowaniu oraz wdrożeniu Planów Kanałowych dla podległych Kanałów Sprzedaży, które zapewnią osiągniecie planowanej dystrybucji, wielkości sprzedaży, odpowiednich zapasów w sklepie, jak...
Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Your responsibilities include, but are not limited to: Stakeholder Management: Identify key internal stakeholders and develop effective communication and relationship strategies, collaborating with senior leaders and teams. Communication Strategies: Design and implement communication plans aligned...
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
Компания занимается производством и продажей в интернете продуктов health and beauty сегмента на рынках Индонезии, Тайланда, Сайдовской Аравии и Европы. Ищем медиабайера для привлечения пользователей на наши лендинги и генерации лидов.
Performance Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa
ОБЯЗАННОСТИ
Закупать трафик на лендинги и генерировать лиды по необходимой цене;
Работа c различными источниками трафика (Facebook, Adwords, Programmatic, Native Ads и.т.д.)
Участие в разработке новых рекламных концепций
ТРЕБОВАНИЯ
Опыт работы в интернет-маркетинге мин 2 года.
Практический опыт работы хотя бы с двумя из источников трафика - Adwords, Facebook, Native Ads, Programmatic, прямая закупка у паблишеров;
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Uczestnictwo w przygotowaniu oraz wdrożeniu Planów Kanałowych dla podległych Kanałów Sprzedaży, które zapewnią osiągniecie planowanej dystrybucji, wielkości sprzedaży, odpowiednich zapasów w sklepie, jak...
Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Your responsibilities include, but are not limited to: Stakeholder Management: Identify key internal stakeholders and develop effective communication and relationship strategies, collaborating with senior leaders and teams. Communication Strategies: Design and implement communication plans aligned...
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
OBOWIĄZKI: zbudowanie nowego działu product developmentu wraz z określeniem procesów, procedur i standardów wdrażania nowych produktów; współudział w opracowaniu strategii produktowej dla spółki; wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących;...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...