- przygotowywanie strategii oraz planowanie kampanii wspierających sprzedaż w ramach kanałów online i digital offline;
- przygotowywanie analiz, raportów i rekomendacji w celu optymalizacji działań mediowych, pod kątem wzrostu ROI i ROAS;
- udział w pracach z obszaru optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO;
- monitorowanie i analiza danych dotyczących sprzedaży, zachowań Klientów, konwersji itd.;
- raportowanie i prezentacja wyników z powierzonych obowiązków;
- monitorowanie działań konkurencji oraz aktualnych trendów;
- stała współpraca z działami wewnętrznymi i partnerami zewnętrznymi;
- prowadzenie kalendarza działań marketingowych i ich koordynacja.
- co najmniej 2-letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii omnichannel;
- praktycznej wiedzy w obszarze performance marketingu oraz zarządzaniu projektami e-commerce;
- znajomości pakietu MS Office (szczególnie MS Excel);
- praktycznej znajomości Google Analytics;
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i w piśmie;
- umiejętności swobodnego poruszania się wśród kluczowych wskaźników efektywności oraz współpracy zarówno z partnerami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi;
- umiejętności pracy w zespole oraz prezentowania własnych pomysłów;
- doskonałych umiejętności analitycznych oraz umiejętności interpretacji danych.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- stabilną i ciekawą pracę w rozpoznawalnej na rynku spółce giełdowej;
- możliwość bezpośredniej współpracy z biznesem;
- dogodne warunki pracy: elastyczny czas pracy, nowoczesne biuro, praca od poniedziałku do piątku;
- pakiet benefitów: dofinansowanie do karty sportowej Medicover Sport, prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich najbliższych, atrakcyjny program lojalnościowy;
- platformę do nauki języka angielskiego.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Poznaj
VRG S.A.
VRG S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która w ramach swojej grupy kapitałowej specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji odzieży dla kobiet i mężczyzn. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi polskimi markami m.in. Vistulą i Wólczanką. Obecne oblicze VRG S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej w Polsce ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego planu rozwoju. Nasze salony znajdują się na terenie całej Polski, a prezentowana w nich oferta to najwyższej jakości odzież i dodatki zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami mody.