Najnowsze oferty pracy

  • Digital Marketing Specialist

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
  • Starszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie serwisami WWW (WordPress/CMS autorskie): administracja, rozwój i rozbudowa modułów; drobne modyfikacje w HTML/CSS/JS/PHP. SEO on-site i off-site: prowadzenie audytów technicznych i contentowych; przygotowanie listy rekomendacji i ich wdrożenie/koordynacja;...
  • Starszy Specjalista ds. stron internetowych i SEO

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Administracja i rozwój serwisów WWW (WordPress i inne systemy CMS). Wprowadzanie poprawek i modyfikacji w HTML, CSS, PHP i JS. Prowadzenie działań SEO on-site i off-site – audyty, wdrożenia, analiza efektów. Przygotowanie i optymalizacja treści pod wyszukiwarki. Tworzenie prostych grafik...
  • Specjalista ds. Marketingu online

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Piaseczno, ul. Puławska 46    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii digital: Google Ads, YouTube, Display, Performance Max, afiliacja, Monitorowanie wyników i analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, Przygotowywanie raportów oraz formułowanie wniosków i...
  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
  • Planer Mediów

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
  • Digital Media Planner

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
  • Digital Media Planner

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...
  • Specjalista ds. e-marketingu

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS Dbanie o odpowiednią widoczność strony w Google przy wykorzystaniu dobrych praktyk SEO Projektowanie i realizowanie kampanii marketingowych – newslettery,...
Zobacz więcej ofert pracy

Performance Marketing Specialist

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Warszawa
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
1516 dni temu
Performance Marketing Specialist
Miejsce pracy: Warszawa

Do you want to work for a truly global and diverse company that makes a difference? If yes, we are glad you stooped by.

 

In Coloplast, one of the most successful medical device companies in the world, we are passionate about making life easier for people with intimate healthcare needs.

We are about 12,000 people in 41 countries. A mix of different nationalities and cultures working together in many languages. But we are also much more. At Coloplast we want you to be you. Only through a diverse workforce we can innovate and respond to the challenges of our users. Listening means being open to things that are different. We employ the same strategy with our people.

 

If you share our values and see yourself committing to our purpose, we want you to join our company.

 

Grab this opportunity, come and join Coloplast in-house media excellence Team

 

Consumer Acquisition Team works worldwide with 20+ markets, having specialists across 3 locations: Szczecin, Warszawa and Copenhagen (Denmark).

Team helps countries with activating consumers across platforms on Search and Social Media in order to generate sample requests and grow the consumer database. We work with both on-going setups as well as campaign activation, from go-to-market strategy to paid media execution.

 

Team reports to HQ based in Denmark and is a part of the Consumer Sales organization (part of Commercial Operations organized in Growth).

Here, you will work with Project Managers, Commercial Process Owners and Specialists from different digital teams. Together we support our consumer teams and direct entities around the world in realizing our ambitions.

 

Your responsibilities
  • Build and execute paid media strategies for some of our subsidiaries,
  • Manage campaigns, working hands-on in such ad platforms as Google Ads, Bing Ads or Facebook Ads,
  • Run regular communication with subsidiaries you work with,
  • Ensure regular delivery of paid performance reporting,
  • Provide insights based on the data analysis and in the context of ongoing paid activities,
  • Educate markets you support in online marketing,
  • Test & learn new marketing opportunities.
Our requirements
  • Min. 1 year of experience within online marketing, on a daily basis operating hands-on in both Google Ads and Facebook Ads,
  • Strong analytical skills, data and business understanding, ability to translate metrics into actionable insights and conclusions; practical knowledge of Google Analytics,
  • Very good communication skills in English,
  • Very strong organizational skills,
  • Team player.
We Offer
  • No probation period – long-term contract from the start
  • Remote work possibility
  • Challenging tasks and growth opportunities in a motivating work environment
  • Gaining experience in an international organization
  • Competitive salary with attractive benefit package
  • Opportunity to use and develop foreign languages in daily work
  • Fantastic work atmosphere full of respect and partnership
  • Internal trainings
That's not all! We have even more for you!
  • Modern workplace
  • No dress code zone
  • Great winter and summer events, and family picnics
  • Delicious coffee and fresh fruits
  • Private medical care
  • Sports card
  • Transportation co-funding
  • Restaurant card
  • Holiday bonus and occasional cards
Deadline

We will take candidates into the recruitment process continuously so do not hesitate to apply on-line via our job portal. We will close the position down once we have found the right candidate.

Please apply by sending your application in English.
If you are curious like we are, and want to know more about our company go to http://www.cpbc.pl

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 12.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.


Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.


 

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty

  • Digital Marketing Specialist

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
  • Starszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie serwisami WWW (WordPress/CMS autorskie): administracja, rozwój i rozbudowa modułów; drobne modyfikacje w HTML/CSS/JS/PHP. SEO on-site i off-site: prowadzenie audytów technicznych i contentowych; przygotowanie listy rekomendacji i ich wdrożenie/koordynacja;...
  • Starszy Specjalista ds. stron internetowych i SEO

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Administracja i rozwój serwisów WWW (WordPress i inne systemy CMS). Wprowadzanie poprawek i modyfikacji w HTML, CSS, PHP i JS. Prowadzenie działań SEO on-site i off-site – audyty, wdrożenia, analiza efektów. Przygotowanie i optymalizacja treści pod wyszukiwarki. Tworzenie prostych grafik...
  • Specjalista ds. Marketingu online

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Piaseczno, ul. Puławska 46    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii digital: Google Ads, YouTube, Display, Performance Max, afiliacja, Monitorowanie wyników i analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, Przygotowywanie raportów oraz formułowanie wniosków i...
  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
  • Planer Mediów

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
  • Digital Media Planner

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
  • Digital Media Planner

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...
  • Specjalista ds. e-marketingu

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS Dbanie o odpowiednią widoczność strony w Google przy wykorzystaniu dobrych praktyk SEO Projektowanie i realizowanie kampanii marketingowych – newslettery,...