Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Dział Projektów Informatycznych
Wydział Systemów Informatycznych do Obsługi Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
Biura Geodezji i Katastru
(profil: wsparcie projektu – PMO)
Termin składania dokumentów: 25 lutego 2019 r.
Główne odpowiedzialności:
- Nadzór nad systemami informatycznymi wspierającymi zarządzanie informacją geodezyjną i pokrewną, administrowanie i rozwój tych systemów;
- Realizacja zadań w zakresie opracowywania warunków technicznych oraz projektów umów niezbędnych do przeprowadzania postępowań przetargowych i o zamówienia publiczne, prawidłowego przebiegu zlecanych prac, odbiór wykonania;
- Udział w projektach związanych z tworzeniem lub rozbudową rozwiązań informatycznych wchodzących w skład infrastruktury informacji przestrzennej lub z nią współdziałających.
Charakterystyka pracy:
- Udział w projektach, dotyczących cyfryzacji materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
- Realizacja zadań związanych z przygotowywaniem dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych we współpracy z Wydziałem Organizacyjnym i Biurem Zamówień Publicznych;
- Organizacja i obsługa spotkań projektowych;
- Obsługa rejestrów prowadzonych w ramach realizacji projektów informatycznych, przygotowywanie wniosków, protokołów, pism oraz przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji projektowej w formie papierowej i elektronicznej. Przygotowywanie raportów i analiz;
- Wsparcie Kierownika Projektu w realizacji innych zadań dotyczących aspektów organizacyjnych;
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: przepisy z zakresu ochrony danych osobowych, prawo zamówień publicznych, prawo geodezyjne i kartograficzne, przepisy dotyczące projektów informatycznych w administracji publicznej, ustawa o pracownikach samorządowych i akty wykonawcze, regulacje prawne z zakresu samorządu terytorialnego, w tym ustawy o ustroju m.st. Warszawy, przepisy w zakresie instrukcji kancelaryjnej i jednolitych rzeczowych wykazów akt.
Miejsce pracy Praca w budynku Urzędu. Budynek niedostosowany dla osób słabowidzących i niewidomych. Budynek wyposażony w platformę umożliwiającą wjazd wózkiem inwalidzkim. W budynku winda umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Stanowisko pracy Stanowisko pracy związane jest z: pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, współpracą z klientami. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niesłyszącym.
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia na kierunku: geodezja i kartografia, informatyka lub na innych kierunkach z zakresu przetwarzania danych przestrzennych,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, samodzielność, współpraca, komunikacja, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
- powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w zakresie geodezji, kartografii, informatyki, przetwarzania danych przestrzennych, gospodarki przestrzennej lub w administracji publicznej.