Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Olsztyn Inspektor w Administracji Publicznej Olsztyn
Podinspektor ds. Planowania w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Olsztyna

Podinspektor ds. Planowania w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Olsztyna

Prezydent Olsztyna
Olsztyn
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1404 dni temu

Ogłoszenie numer: 6410676, z dnia 2022-01-31

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

Podinspektor ds. Planowania w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Olsztyna

Miejsce pracy: Olsztyn

 

Opis stanowiska

LICZBA LUB WYMIAR ETATÓW: 1
 

PODSTAWOWE OBOWIĄZKI

Do podstawowych zadań należeć będzie:

  • monitorowanie prawidłowości stosowania w procesie planowania, uchwalania i wykonywania budżetu miasta oraz wieloletniej prognozy finansowej, zasad wynikających z obowiązujących regulacji prawnych, w tym odnoszących się do planów finansowych miejskich jednostek organizacyjnych,
  • przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Olsztyna i zarządzeń Prezydenta Olsztyna dotyczących planowania, uchwalania i wykonywania budżetu miasta oraz planowania wieloletniego (wieloletnia prognoza finansowa),
  • udział w przygotowaniu procedur, instrukcji, założeń, opinii, informacji zapewniających prawidłowy przebieg procesów planowania,
  • sporządzanie informacji i analiz w zakresie budżetu miasta, wieloletniej prognozy finansowej oraz planów finansowych miejskich jednostek organizacyjnych, na potrzeby planowania, kontroli i zarządzania finansami miasta, w tym zarządzania długiem  
  • ustalanie i rekomendowanie rozwiązań merytorycznych w sprawach prowadzonych na stanowisku w zakresie wynikającym z przepisów prawa i obowiązujących procedur.

Wymagania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE (WYKSZTAŁCENIE, UPRAWNIENIA, STAŻ)

  • obywatelstwo polskie,

  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie, bądź wyższe z co najmniej rocznym doświadczeniem zawodowym w dziedzinie sektora finansów publicznych,

  • znajomość ustaw w stopniu podstawowym:
    - ustawy o finansach publicznych,
    - ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
    - ustawy o samorządzie gminnym,

    - ustawy o samorządzie powiatowym,

  • znajomość podstawowych zagadnień makroekonomicznych,

  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów Word i Excel.

KWALIFIKACJE DODATKOWE

  • dla kandydata z wykształceniem wyższym o kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie - min. 6 miesięczny staż pracy zawodowej w jednostkach administracji publicznej na pokrewnym stanowisku lub min. 6 miesięczny staż absolwencki w jednostkach administracji publicznej (nie później niż przed upływem 3 lat od terminu złożenia dokumentów).

UMIEJĘTNOŚCI

  • komunikatywność,
  • terminowość i dokładność,
  • umiejętność prawidłowego stosowania wiedzy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • kultura osobista.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA

  • list motywacyjny
  • skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych,
  • skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego w dziedzinie sektora finansów publicznych  - dla kandydata z wykształceniem wyższym,
  • skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadkach ich posiadania) - dla kandydata z wykształceniem wyższym ekonomicznym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty